Oh no. Det regnar ute och är sådär höstruskigt och… TADAAA! Julkänslorna gör entré!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JUL?!Oh no. Det regnar ute och är sådär höstruskigt och… TADAAA! Julkänslorna gör entré!
Ja, alltså jag brukar vara tidigt ute med julpeppen men JULi är fan extremt även för mig..!JUL?!
Nja..... Fast jag måste erkänna att jag har börjat längta liiiiiiiiite efter att elda i kaminen, tända ljus, osv......Oh no. Det regnar ute och är sådär höstruskigt och… TADAAA! Julkänslorna gör entré!
Varför vänta - bara KÖR.....Ja, alltså jag brukar vara tidigt ute med julpeppen men JULi är fan extremt även för mig..!
Ja det är kanske mer det jag känner, men blandar ihop det med julkänslor eftersom de typ är synonyma med höstkänslor för migNja..... Fast jag måste erkänna att jag har börjat längta liiiiiiiiite efter att elda i kaminen, tända ljus, osv......
Det där är för mycket även för migVarför vänta - bara KÖR.....
https://fernandmaple.com/10-fun-ways-to-celebrate-christmas-in-july/
Min Kryddiga kissekatt sover med framtassarna på min hals och näsan i mitt öra varje natt. Jag tror han älskar mig.Min kattunge lägger sig på min hals Men han verkar tycka om mig ändå
Hejsan hoppsan och välkommen tillbaka!Tillbaka efter semester och buke-paus. Är orimligt nervarvad och har några dagar försökt komma ihåg hur man jobbar. Det går sådär.
@Aliisa Gulliga du, såg att du hade frågat efter mig Allt är toppen!
Jag kollar på julfilmOh no. Det regnar ute och är sådär höstruskigt och… TADAAA! Julkänslorna gör entré!
Jag har sett fram emot hösten sedan början av maj, snön försvann sista gången i mitten av aprilOh no. Det regnar ute och är sådär höstruskigt och… TADAAA! Julkänslorna gör entré!
Nu får du lugna ner dig, jag har inte ens börjat min semester änFönstershoppar. Jättemycket rea på sånt jag vill ha
( )
Jag lovar att hålla mig till efter halloweenNågon är ivrig på att starta årets jultråd redan
Tro det eller ej. Eller cirkus har världens bästa vänner. Jag hörde av mig till min vän K som bor i Kävlinge som jag först planerade att lunch i CPH med men sen fick hon bli min informatör. Hon yrde runt på stationen och krattade så jag lyckades ta löpet och hinna med mitt tåg vilket egentligen var helt omöjligt. Så nu är jag snart hemma. Hipp hipp hurraJag kan uppdatera med att dum-tyskarna ställt in mitt tåg till CPH utan nån som helst info. No nada zip zero. Så nu kommer jag missa mitt tåg till Stockholm. Unfucking believable.
jag hoppas det går över snart, kommer vara slut i mitten av september annars! Tänker att det kan vara för att jag har mindre än två veckor kvar av semester och redan börjar gå vidare till nästa sak att se fram emotNu får du lugna ner dig, jag har inte ens börjat min semester än