Du tror de skulle skriva ”Beckham hade finnar och korsbandsskada”?Att påpeka finnar är helt onödigt men vad har korsbandsskada med utseende att göra? För övigt läser jag ofta i media om manliga korsbandsskador utan att det kopplas till utseende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tror de skulle skriva ”Beckham hade finnar och korsbandsskada”?Att påpeka finnar är helt onödigt men vad har korsbandsskada med utseende att göra? För övigt läser jag ofta i media om manliga korsbandsskador utan att det kopplas till utseende.
Min kille (7år) älskar alla han träffar, därför törs jag inte släppa ut honom utan sele o koppel.R
ja, katterna kommer nog vara det svåraste provet. Min katt (numera död) berättade tydligt vem som var välkommen. Han la sig på halsen på de han inte gillade…
Nei, jag tvivlar på att Beckhams finnar skulle några rubriker men korsbandsskadan skulle få headlines men inte pga hans snygga ben.Du tror de skulle skriva ”Beckham hade finnar och korsbandsskada”?
Kommer inte ihåg vad min gammelman fick för sin PPID. Är 10 år sedan han gick bort
Asken gick då över 2400
För mig har de typ alltid varit svindyra tror jag Fördelen är ju att de ofta håller länge iafHar shoppat en hel del idag och känner nu ett stygn av ångest trots att jag faktiskt bara handlat saker jag behöver. Men har vettiga bh:ar verkligen alltid varit så här dyra?
Så fint! Ibland behöver man inte göra något speciellt, utan bara vara den som ”alltid är där”. Jag har flera elever som uttryckt detta, att det är en trygghet att veta att jag nästan alltid är på jobbet.Fick besök av gammal student som ville tacka för att jag tydligen varit som en fast grund för hen att stå på när det annars var kaos. Fattade ingenting, så mycket har jag liksom inte interagerat med personen.
Men glad blev jag iaf!
Har man större kupstorlek tycker jag alltid det varit dyrt. Nu finns väl fler märken med stora kupor. Men de billigare är väl sällan så värst prisvärda.Har shoppat en hel del idag och känner nu ett stygn av ångest trots att jag faktiskt bara handlat saker jag behöver. Men har vettiga bh:ar verkligen alltid varit så här dyra?
När jag flyttade från min tidigare lägenhet kom det upp en äldre tant, storgråtandes. Tydligen hade jag varit en mycket bra granne trots att jag nog på sin höjd sagt hej någon enstaka gång.Fick besök av gammal student som ville tacka för att jag tydligen varit som en fast grund för hen att stå på när det annars var kaos. Fattade ingenting, så mycket har jag liksom inte interagerat med personen.
Men glad blev jag iaf!
Nu åkte brorsan för att köpa covid-tester.
Alla undviker mig och barnet Vi lyssnar på Kim Wilde och spelar memory
Hur gammal är "äldre"? Jag skulle gissa att han är i 50-års-åldern, dvs ca jämngammal med mig....Det kan man (oftast ska tilläggas) hittar du en äldre hen så vet dom vad som gäller.
Ibland är det man inte gör som har stor betydelse för någon. Jag kom en gång in på mitt kontor och hittade en söt liten blombukett och ett kort där det stod Tack! och ett namn. Jag förstod ingenting.Fick besök av gammal student som ville tacka för att jag tydligen varit som en fast grund för hen att stå på när det annars var kaos. Fattade ingenting, så mycket har jag liksom inte interagerat med personen.
Men glad blev jag iaf!
R
ja, katterna kommer nog vara det svåraste provet. Min katt (numera död) berättade tydligt vem som var välkommen. Han la sig på halsen på de han inte gillade…