Din lilla lyxlirareOm någon gissar att jag kollar på Downton Abbey, peppar mig själv att lägga upp bröd och ost till kvällsmat och funderar på en glassbåt senare ikväll så... Skulle de inte ha HELT fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din lilla lyxlirareOm någon gissar att jag kollar på Downton Abbey, peppar mig själv att lägga upp bröd och ost till kvällsmat och funderar på en glassbåt senare ikväll så... Skulle de inte ha HELT fel
VisstDin lilla lyxlirare
Gå och lägg dig!Nej men nu sitter jag här igen och gör ingenting!
Ursäkta men vilket språk skriver du på?!Ja, det är alldeles för mycket glass!
Jag älskar det!! Sånt kök vill jag ha! Framför allt det där man drar från sidan och sen de plast/glasburkarna man har kryddor o mjöl i! Älskar älskar älskar!!
Ligger i sängen nu!Gå och lägg dig!
Det har jag gjort
39 här nu tydligen
undre delen finns kvar, bara o hämta utanför Tollarp platsbyggt o väldigt gedigetJag älskar det!! Sånt kök vill jag ha! Framför allt det där man drar från sidan och sen de plast/glasburkarna man har kryddor o mjöl i! Älskar älskar älskar!!
Såna här vi. Sambon funderade när vi flyttade in om de skulle vara kvar. Var det nånting jag hade saknat från min lägenhet var det såna burkar. Den dag köket byts ut kommer antingen nya burkar införskaffas eller våra sättas upp..plast/glasburkarna man har kryddor o mjöl i! Älskar älskar älskar!!