Ja där ligger vi i lä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja där ligger vi i lä
Ja där ligger vi i lä
Gott. Man kan slicka och bita bort chokladen och slänga resten
Jag har lagt hälften i frysen!Gott. Man kan slicka och bita bort chokladen och slänga resten
Ja, det är alldeles för mycket glass!Jag har lagt hälften i frysen!
Skönt! Då har semesternnjutaren verkligen semester nu dåÄter lunch, tog med för mycket mat
Edit. Inga diktat från inatt
Ja, torrt om huvudet och fötterna trumfar kök alla dagar i veckan!Jag kan nog trumfa er båda med 70-tals orangea fronter...
Men jag måste lägga om taket innan jag har råd att lägga pengar på köket (det fungerar ju)
Njaa… hon svarade på mitt sms att det nog kommer fleraSkönt! Då har semesternnjutaren verkligen semester nu då
Jag lämnade jobbet med 6 prio1 diktat att skriva i går vid lunch och vet att en brukar skriva på eftermiddagarna så hoppades på att det inte skulle vara många när jag kom... kom i dag och så fanns det 18 prio 1 och inga hon hade skrivit. Smått panik på en dag i kaosets tecken alltså! Verkligen kaos i dag. Öde i lokalerna och ändå produceras det :P Kan säga så här 1,5 person är för lite av oss nu i semestertider
Covidsjuka kollegan har jobbat hemifrån i dag så det hjälpte till lite i alla fall, så istället för bara jag var vi då hon och jag, men FAXEN är ett uråldrigt verktyg att använda och givetvis samarbetade den inte.... så jag la det till handlingarna i morgon. Det är så man gör numera!
Va!! Det finns inget som heter "för mycket" ihop med glassJa, det är alldeles för mycket glass!
Jo, när man inte har någon magsäck...Va!! Det finns inget som heter "för mycket" ihop med glass
Aj aj aj! Men bra jobbat med diktaten!Njaa… hon svarade på mitt sms att det nog kommer flera
Faxen är typ min bästa vän, eller nej nu tog jag i, inte när den krånglar! Då hatar jag den
Jag hann skriva ifatt alla prio 1 och 2 idag, trots alla diktat i efterhand! Var så nöjd med mig själv!