Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De bara hittar på! Enda sättet att veta är att sticka ut näsan!Hej och hå. Här går det undan. Enligt datorns aktivitetsfält (lite oklart källa) står det nu att det regnar - för två minuter sedan var det molnigt - ytterligare fem minuter sen var det soligt. Och nu blev det molnigt igen och nu regnigt.
Vad jag kan se är det varken molnigt eller regnigt - eller ja soligt men det har sina naturliga förklaringar.
Förresten, är det någon som hört av @Hoarfrost? Inte sett henne på ett tag.
Jag har opererat både händerna för det. En väldigt smidig operation tycker jag det var.Läkarbesök klart, karpaltunnel syndrom diagnostiserad.
Vitt bröd är ena raketbränslet för bs. Jag kan inte äta vitt bröd annat än när jag har lågt.Ätit snabba kolhydrater (mini baguette) och vips åkte bs upp.
Hmm, 28 grader imorgon, 15 grader i natt, skulle gärna ha fönstret öppet men jag delar hemmet med en viss brun dam som verkligen inte ska ge sig ut på fönsterblecket. Kanske flytta mig till soffan i natt igen - där vädringsfönstret över balkongdörren är öppen.
Än så länge är det faktiskt fortfarande städat härhemma - hela, umm, tre dagar?
Oj, här har vi bara 16 grader än så länge. Rätt svalt.Oroväckande att det redan är för varmt
Usch, det var dyrt. Här kostar det ca hälften.Ett par tusenlappar står och brummar hos grannen. Slamtömningsbilen är på väg hit. Ännu en rejäl räkning att vänta.
Den kommer åtminstone på sommaren, till oss kommer de ofta i januari, när det är som mest snö. Nu ligger vår brunn rätt nära till men i förra huset var man tvungen att ploga 10 meter extra för att komma fram. Ett år hade vi plogat, på natten kom det sjuka mängder snö och så står han där kl 7 på morgonen och muttrar om att det inte är plogat.Ett par tusenlappar står och brummar hos grannen. Slamtömningsbilen är på väg hit. Ännu en rejäl räkning att vänta.
Den kommer åtminstone på sommaren, till oss kommer de ofta i januari, när det är som mest snö. Nu ligger vår brunn rätt nära till men i förra huset var man tvungen att ploga 10 meter extra för att komma fram. Ett år hade vi plogat, på natten kom det sjuka mängder snö och så står han där kl 7 på morgonen och muttrar om att det inte är plogat.