Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är du välkommen att jobba hos mig...Vi ska tydligen få 39 grader i morgon vilket det lär vara (minst) i butiken. Jag är jävligt glad för att jag är hemma med halsont och slipper hettan....Kunna sitta på stranden och kunna bada- få förstår jag med att du njuter av värmen
Skit vad dyrt,jag bet strax över 900krEtt par tusenlappar står och brummar hos grannen. Slamtömningsbilen är på väg hit. Ännu en rejäl räkning att vänta.
edit: och nu stannade bilen vid min postlåda men sen åkte den igen??
Mums! Vad mer än lax?Eftersom livläkaren inte är den som lagar maten hemma har vi nu en enorm mängd lax. Han köpte igår drygt fyra kilo färsk lax till fyra personer och ba ”räcker detta”?
Nu lagar jag laxpaj!
Visa bifogad fil 95724
Mums! Vad mer än lax?
Så GOTT det låter !I pajskalet la jag spenat, massa grillad lax sen över med smet av västerbottensost, cremefraise, pepparrot, citronpeppar och hackad gräslök.
Så GOTT det låter !
Jag har inte alls ont av värme. Inte inomhus heller mer än att jag tycker det är töligt att bli svettig på jobbet.Då är du välkommen att jobba hos mig...Vi ska tydligen få 39 grader i morgon vilket det lär vara (minst) i butiken. Jag är jävligt glad för att jag är hemma med halsont och slipper hettan....Kunna sitta på stranden och kunna bada- få förstår jag med att du njuter av värmen
Då hade du passat kalasJag har inte alls ont av värme. Inte inomhus heller mer än att jag tycker det är töligt att bli svettig på jobbet.