Hoppas att @Unafraid hann framKan meddela att det VAR extremt gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att @Unafraid hann framKan meddela att det VAR extremt gott!
Hoppas att @Unafraid hann fram
Jodå jag jobbar på det, men stackarna jobbar i motvind och lägger sin kraft på lite större frågor som att skolor även behöver finnas utanför stadsgränsen.
Var utför de vägarbeten mitt i sommaren? Tycker de mesta inte görs mitt i semestertider. De vill liksom också ha semester.Killgissning, men de slamtömmer under sommaren/juli av samma orsak som de utför vägarbeten i stan under sommaren, för att minimera störningen för boende när det är semestertider och inte när alla arbetar.
Var utför de vägarbeten mitt i sommaren? Tycker de mesta inte görs mitt i semestertider. De vill liksom också ha semester.
MöjligtSkulle kunna vara så att din kropp inte är van vid semester?
Vi har bestämt att grilla idag. Eld och denna värme blir väl en bra kombination
Ok. För något år sedan byggde de rondell. Arbetet upphörde under några veckor pga deras semester. Dock var det ändå avstängt. Det är nog få arbeten jag varit med om under semestern.För att minimera störningar i trafiken när majoriteten av svenskar har semester och inte behöver åka till jobbet varje dag. De som jobbar med vägbyggen jobbar alltid under sommarmånaderna.
Var utför de vägarbeten mitt i sommaren? Tycker de mesta inte görs mitt i semestertider. De vill liksom också ha semester.
Oh, började dom idag!Halvkollar på sändningarna från VM i Working Equitation (är en ganska seg och långsam eftermiddag på jobbet)
Var finns det inte vägarbeten under sommaren? Tycker det är körfält avstängda osv lite överallt under sommaren.Ok. För något år sedan byggde de rondell. Arbetet upphörde under några veckor pga deras semester. Dock var det ändå avstängt. Det är nog få arbeten jag varit med om under semestern.