en pippi-jävel! Stå still!Försöker få barn 5 år att stå stilla och posera enligt anvisningar. Behöver pga detta stärka mig med vin.
Jag: ”tänk att du håller i en fågel”.
Barnet: ”vilken fågel”?
Jag: ””
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en pippi-jävel! Stå still!Försöker få barn 5 år att stå stilla och posera enligt anvisningar. Behöver pga detta stärka mig med vin.
Jag: ”tänk att du håller i en fågel”.
Barnet: ”vilken fågel”?
Jag: ””
Folk säger att getingar inte sticker oprovocerat med det är fan skitsnack.Blev först förbannad då en geting, helt oprovocerat, stack mig på baksidan av låret. Men sen kom grannens blyga katt förbi och ville kela, så nu är humöret på plus igen + att jag har vin
Jag gissar att de blivit trängda av någon precis innan.Folk säger att getingar inte sticker oprovocerat med det är fan skitsnack.
Folk säger att getingar inte sticker oprovocerat med det är fan skitsnack.
Jag satt precis alldeles stilla i en solstol och läste en bok, så jag är själv oskyldig. Det finns ett litet bo(vad tusan heter det?!) vid ingången till mitt växthus en bit bort. Jag hade tänkt att vi kunde samexistera, men nu kan dom glömma det, bort ska dom!Jag gissar att de blivit trängda av någon precis innan.
Vi har/hade ett bo vid altanen. Jag drog kattenkortet i hemmet när vi nyss kom hem. Inte roligt om husses älskade katter pratar nära med dem. Fram åkte getingsprayen. De föll som du furor.Jag satt precis alldeles stilla i en solstol och läste en bok, så jag är själv oskyldig. Det finns ett litet bo(vad tusan heter det?!) vid ingången till mitt växthus en bit bort. Jag hade tänkt att vi kunde samexistera, men nu kan dom glömma det, bort ska dom!
Ey, glass är ALLTID rimligt!Då är glass idag rimligt
Vi har getingspray, men mest av allt har jag en tuff sambo. Ge honom en regnjacka och en kvast/dammsugare/valfritt tillhygge så är problemet löst sprayen sparar vi till ett större problemVi har/hade ett bo vid altanen. Jag drog kattenkortet i hemmet när vi nyss kom hem. Inte roligt om husses älskade katter pratar nära med dem. Fram åkte getingsprayen. De föll som du furor.
Men det här är inuti panelen... fast inte huspanelen kan man säga.Vi har getingspray, men mest av allt har jag en tuff sambo. Ge honom en regnjacka och en kvast/dammsugare/valfritt tillhygge så är problemet löst sprayen sparar vi till ett större problem