29 grader i skuggan, jag bygger poolen som äntligen kom i morse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vackert
Ok, hoppar in i bilen, är på väg!I pajskalet la jag spenat, massa grillad lax sen över med smet av västerbottensost, cremefraise, pepparrot, citronpeppar och hackad gräslök.
Fick bli färdig linssoppa till lunch Har en gryta på spisen med och då kan man ju fråga sig hur galen människan blivit som ställer sig och göra gryta när det är 30 grader varmt. Hm ja vi håller på att äta ur frysen igen och där låg det grytbitar och grytor sköter sig oftast själva så win win Vi har faktiskt ändå lyckats hålla nere matbudgeten den här månaden, vi ser ju det mesta vi handlar i appen där bonuspoängen räknas. Blev förvånad faktiskt eller så har vi varit duktiga och ätit av det som finns hemma.
Skulle kunna vara så att din kropp inte är van vid semester?Kan inte sova. Intressant, imorgon (well idag) är första semesterdagen. Pang direkt så verkar jag bli stressad och inte sover. Jag går ju upp 06.00 varje dag, året om, oavsett (har ju hästar som ska ut) men ändå kommer detta vid ledighet.
Jag har kommit att avsky den hurtiga telefonrösten som glatt, gärna med effektpaus, talar hur många samtal som finns på svararen vid avlyssningSitter på telefontiden. 14 samtal första halvtimmen
Vår chef bestämde att vi inte ska ha telefonsvarare nu på sommaren. Så när telefontiden är slut är det slut. Förutom dom som hör av sig på 1177.Jag har kommit att avsky den hurtiga telefonrösten som glatt, gärna med effektpaus, talar hur många samtal som finns på svararen vid avlyssning
Vi har för mycket behandlingar för att kunna avsätta tid för det. Visserligen har vi hjälp av en underläkare som även hon tar en del telefonsamtal, men det räcker till. Samt då 1177 och Mitt Vårdmöte.Vår chef bestämde att vi inte ska ha telefonsvarare nu på sommaren. Så när telefontiden är slut är det slut. Förutom dom som hör av sig på 1177.
Och nu har jag gjort det ! Så underbart skönt ! Måste säga att det lilla sittbadkaret har fått en ny uppgift här i livet.....Jag tappade upp vatten i vårt gamla badkar igår kväll. Det står bakom huset på gräsmattan och jag tänkte ta mig ett dopp i eftermiddag.....
Ja hoppas att det blir bra! Det är i ugnen nu!
Vi har bestämt att grilla idag. Eld och denna värme blir väl en bra kombinationMaken bestämde att idag var en utmärkt dag för att stoppa in en bit älg i ugnen hela eftermiddagen Det som redan var så svalt och skönt i köket liksom ...