Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra dag igår, mycket på jobbet och sen var jag ute och åt med mamma, mormor och systrarna, trevligt :) Var dyngtrött dock så åkte hem tidigt, synd för var musikunderhållning i parken. Yngsta syrran sov hos mig inatt så vi har nyss ätit frukost. Ska ta bussen till jobbet om 20min tyvärr, vill inte! Men bara 3 dagar till semestern iaf :)
 
Har precis gjort ett nytt försök att få igång väggklockan (som ju har strejkat sedan jag flyttade den till annan (icke-yttervägg) vid tapetseringen). Näpp - VILL inte.... :meh: Den kommer säkert inte att vara nöjd förrän jag ger upp och flyttar tillbaka den. Problemet är att JAG vill ha den på den vägg där den hänger nu. Vi får väl se vem som vinner slaget - klockan eller jag (jag hade satsat mina pengar på klockan vid det här laget :D )! Jag vet helt enkelt inte mer vad jag kan testa. Har flyttat runt en bit vikt papper överallt nu tycker jag, för att "rätta" upp den och få den i lod. Men inget funkar. På förra väggen var de en bit hopvikt papper i nederkant som funkade. Men på denna vägg funkar det vare sig med eller utan pappersbiten..... :rage:
 
Varför går man upp 06.05 när man har semester? Jo för att slippa trängas på båten ut till skärgården och njuta några timmar av en skärgård som inte är överbefolkad och att få hela bryggan för sig själv. Ren avkoppling för själ och kropp.


IMG_20220720_091459250_HDR.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp