Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här slamtömmer de i stan sommartid och boende klagar. Det finns så mycket jag skulle vilja ändra på men jag vill inte ge mig in i politiken
I min lilla kommun sker alla slamtömningar sommartid. Tack och lov!
Finns det inte nån vettig politiker du kan attackeraHär slamtömmer de i stan sommartid och boende klagar. Det finns så mycket jag skulle vilja ändra på men jag vill inte ge mig in i politiken
Tror att hon är på sommarstället och förhoppningsvis badar (), och därmed är lite på en paus och ledigFörresten, är det någon som hört av @Hoarfrost? Inte sett henne på ett tag.
De kom hit häromdagen och mamma sa att hon skrek åt hunden att stanna då typ alla dörrar var öppna För en gångs skull gjorde hon det
I min lilla kommun sker alla slamtömningar sommartid. Tack och lov!
Har 21 grader här, i skugganOroväckande att det redan är för varmt
Jodå jag jobbar på det, men stackarna jobbar i motvind och lägger sin kraft på lite större frågor som att skolor även behöver finnas utanför stadsgränsen.Finns det inte nån vettig politiker du kan attackera
Undrar medFörresten, är det någon som hört av @Hoarfrost? Inte sett henne på ett tag.
Denna bukefalisten kan sno burkarna!undre delen finns kvar, bara o hämta utanför Tollarp platsbyggt o väldigt gediget
Edit: Burkhistorian fick en bukefalist så den står här hemma då vi inte haft tid att träffas än