Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, mamma hittade honom. Liggandes (hade såklart fallit omkull).Ja, min alzheimerssjuka pappa vi hittar inte honom i de två husen eller trädgården.. Mamma gick nu upp till vägen för att se om hon får syn på honom. Om hon inte får syn på honom ... eh, ja då får vi ringa efter hjälp.
Man får duscha en gång till!Ångrar dock att jag duschade förut ikväll ... är dyblöt av svett
Precis det ska jag göra nu, men snabbdusch!Man får duscha en gång till!
Ja, så oändligt sorgligt. Tack. Känns skönt att veta att jag gjorde vad jag kunde OCH att det bor fler här som kan och vågar agera.Vad sorgligt @manda så bra med grannar som dig som reagerar och agerar
Åh fy farao! Vilka jävla människor det finns, vilken tur att du hade huvudet på skaft. Sitt ned och drick någonting nu.Usch! Försöker varva ner efter allvarlig misshandel i grannlägenhet. Alla lever. Nu när adrenalinet går ur är jag mest ledsen. Djävla svin till karl. En annan obehaglig grej var att det inte gick att komma fram till 112 (!) utan de hänvisade till 1177 för ambulans och 11414 för polis! Fattar inte vad jag gjort om det varit mer än som nu två minuter kö. Jag tyckte det var alldeles för lång tid med panikslagna skrik på hjälp i andra örat och försöka få klarhet i vad som hände.
Sjukt fin uppslutning av grannar och förbipasserande. Googlade efteråt ”hur agera vid misshandel granne” och hittade självklart en toppentråd här på buke från 2013. Jag tänker liksom mest framåt, vad som går att göra härifrån och vad jag kan göra med mina förutsättningar.
Ja, jag fick en varm dusch innan sängen. Den upplevelsen behövde sköljas av lite.Åh fy farao! Vilka jävla människor det finns, vilken tur att du hade huvudet på skaft. Sitt ned och drick någonting nu.