Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avmaskat liten fölunge imorse 🙈 Något kränkt fölunge men ändå skötsam. Mockade hagarna också innan det fick komma ut. Så nu mockningen kvar inne och göra klart inför kvällen. Trule har boxarrest på nätterna då han alltid gör sig illa när han börjar komma upp i form och kondition 🙈 Orkar inte stå med en häst som ännu en gång gör sig illa, så boxarrest nattetid 😂 Han säger till mellan klockan 20-22 att han vill in.
 
Var ute och sprang vid 8 men det var varmt redan då.
Nu är jag på stranden men det är lite molnigt nu. Men härligt ändå.
831FDE75-DB4D-471A-B3EF-D84937D07313.webp
 
Blir inte livet mindre stressigt för honom som kastrerad?

Varför? Jag upplever det som om kastrerade katter blir mer harmoniska....

Han kommer inte att ha en enda aning och kommer inte att bli personlighetsförändrad heller. :)
Kimchi hade inte tratt på sig en enda minut och var inte ens intresserad av området utan fortsatte bara livet som vanligt.
Systern ska väl också kastreras/steriliseras?
Jag vet att mina tankar inte är logiska! Bägge katterna ska kastreras :)
 
Kollar du idag/nu också? Förstod du vad som hände med Åsa Cidh? Kommentatorn är ju under all kritik... Uppfattade det som att hon började banan men inte gick över startlinjen?
Kikade på resultatlistan och då hade ett resultat dykt upp, tydligen fick hon rida igen så nu ska jag kika på den ritten! :) Fin procent blev det i alla fall!
 
Jag brukar gilla hetta men känner mig bara tjurig. Lägger mig i det relativt svala sovrummet.
Tog just in lilla ponnyn som joggade i sin lilla hage pga bromsar.
Känns jobbigt att ha henne inne och ensam i mindre hage så mycket. Hon köper det ju Men gillar inte att vara ensam 😅.

Men såret ser fint ut, frågan är bara hur lång tid det tar till helt läkt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp