Härligt.Yay, vi blir hemskickade kl 14 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt.Yay, vi blir hemskickade kl 14 idag
Får se, jag har ju Ambres.Misstänker att det blir bad idag då.
Läste kajorna och undrade varför du lagt dem på biltaketVarmt som 17.
Kajakerna ligger på biltaket och lunch intagen. Vän är påväg hit och så ska vi ta oss en tur, första gången för henne!
Marsch hem strax nu då!Yep, och jag som var här 6 får gå redan 13 egentligen
Hoppas jag verkligen och att det svalnat på jobbet då jag lovade ta på mig ett pass.Så varmt ute
Kändes som en vägg.
Hoppas väderprognosen stämmer så det blir svalare imorgon
Jodå min svettas bara av att vara I hagen...Flyter bort och tvättat selunderlägg Inte bara jag som svettas som f#n utan hästen med
Sambon prata om att han ville bada idag men jag gillar inte att bada när det är fullt med folk
Så farligt har det inte varit för våra men det står i skuggan oftast förutom på tidig morgon och kvällstid. Majsans hus är svalt och fint så det är bra för bebis Hon behöver få komma undan solen ibland. Vårat stall är isolerat så det blir ju nästan varmare där inne än utanför så ingen idé att ha dem i stallet på dagtid Någon ville inte frysa på vintern, host husse så han isolerade lite väl ordentligt när han byggde det.Jodå min svettas bara av att vara I hagen...
Prisa makterna.
SMHI påstår att det ska komma 30 mm regn imorgon. Visserligen osäker prognos, men låt mig få glädjas ett tag