Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kapitulerat och öppnat fönstren trots att ljudet från vägen stör, får panik av värmen i sovrummet...
Min luftvärmepumpen har inbyggd AC, som jag aldrig använderJag köpte AC förra året... väl värt pengarna! Det är bara en liten portabel men kyler ner sovrummet utan problem
Den räddade oss sommaren 2018! På nedervåningen hade vi 18 grader, värsta värmeväggen ute!Min luftvärmepumpen har inbyggd AC, som jag aldrig använder
Åh, vi kör alltid vår på nätterna när det är varmt och fuktigt, och även på eftermiddagar när det är så varmt som nu (dvs runt 30 grader).Min luftvärmepumpen har inbyggd AC, som jag aldrig använder
Åh, vi kör alltid vår på nätterna när det är varmt och fuktigt, och även på eftermiddagar när det är så varmt som nu (dvs runt 30 grader).
Den räddade oss sommaren 2018! På nedervåningen hade vi 18 grader, värsta värmeväggen ute!
Åh härligt! Så är det då inte här (luftvärmepumpen var i förra boendet).Har ett hus som isolerar lika bra mot värme som mot kyla och gillar när det är varmt, så jag har en ganska jämn innetemp året om