R
Raderad medlem 68338
Alla har dragit på utflykt. Utom jag då. Nu ska jag jobba! Ska bara dricka ca 30 liter kaffe först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våra har lite skugga men jag tycker ju det inte är tillräckligt som märks...Uj så pass.Så farligt har det inte varit för våra men det står i skuggan oftast förutom på tidig morgon och kvällstid. Majsans hus är svalt och fint så det är bra för bebis Hon behöver få komma undan solen ibland. Vårat stall är isolerat så det blir ju nästan varmare där inne än utanför så ingen idé att ha dem i stallet på dagtid Någon ville inte frysa på vintern, host husse så han isolerade lite väl ordentligt när han byggde det.
Man får lov att ha ologiska känslor och tankarJag vet att mina tankar inte är logiska! Bägge katterna ska kastreras
Har inte gått utanför kontoret idag. Kommer nog få en överraskning när jag gör det
Du kan få 12 grader av mig här är 35På väg ut till en affär för att hämta ut paket åt kompis + handla lite. 23 grader och moln här, ni andra får gärna skicka ut lite solsken och 2 grader till...
Det är ruskigt varmt här, men mulet. Hade det varit sol hade jag nog inte klagat, då hade jag iaf kunnat sitta ute i solen. Men nu känns värmen bara onödig.Avundsjuk på alla som har värme! Här är det iofs +24 så jag ska väl inte klaga. Men det är helmulet och riktigt tråkigt väder, ska regna lite också. Vill sitta i solen och dricka ett glas rosé!
Du får 13 av mina 34,1 i SKUGGANAvundsjuk på alla som har värme! Här är det iofs +24 så jag ska väl inte klaga. Men det är helmulet och riktigt tråkigt väder, ska regna lite också. Vill sitta i solen och dricka ett glas rosé!