Smoothie!Håller med! Men vad kan man äta som är som glass fast inte sött? För en varierad kosthållning alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smoothie!Håller med! Men vad kan man äta som är som glass fast inte sött? För en varierad kosthållning alltså.
Japp och det var superbra!
Sorbet! Antingen köpt eller hemmagjord. Jag brukar äta frysta jordgubbar istället för glass när jag vill vara nyttig.Håller med! Men vad kan man äta som är som glass fast inte sött? För en varierad kosthållning alltså.
Det var ju en stor miss förstås. Vi bodde på hotellet intill Globen, dyrt och massor med folk.Salt i såren. Fan att jag inte visste. Vet inte hur din bostadssituation såg ut men du kunde fått fri rum och mat! Plus gos med brun katt.
Det var ju en stor miss förstås. Vi bodde på hotellet intill Globen, dyrt och massor med folk.
Att jag inte sa nåt tidigare! Hade ju varit skitkul att träffas. Tänkte inte på att du bor där..Fan igen, ni hade varit så vansinnigt välkomna och jag bor 10 minuter med tvärbanan från Globen.
Hittade en drömlägenhet! stor etage på 5 rum och 6 våningen! på söder med utsikt över vatten!
men jag skulle behöva en partner som tjänar bra för ha råd med den!
Du kan få 12 grader av mig här är 35
Kan ta 4 av er båda så blir det 8 sammanlagt 34-35 måste jag hålla med om är lite väl mycket...Du får 13 av mina 34,1 i SKUGGAN
16 499 000. 13 988 i månadenHur mycket ligger den ute för?
Halvtinad köttsoppa eller kalops? Go wild..... !!Håller med! Men vad kan man äta som är som glass fast inte sött? För en varierad kosthållning alltså.
Vill förtydliga att jag har hundar, jag är inte enHalvtinad köttsoppa eller kalops? Go wild..... !!