Äsch. Du SA faktiskt att du undrade vad man kunde äta som var som glass men inte sött..... Och jag levererade !Vill förtydliga att jag har hundar, jag är inte en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch. Du SA faktiskt att du undrade vad man kunde äta som var som glass men inte sött..... Och jag levererade !Vill förtydliga att jag har hundar, jag är inte en
Sent svar men jag har haft fullt upp i EdinburghDet kommer att gå bra
Rekommenderar att ta en kall dusch!Vill göra nåt men det är ju för varmt
Tyckte precis att det var svalt inne, kollade termometern - 28,2 grader
Kan konstatera att fläkten förmodligen tagit självmord.Ligger och väntar på att kylen skall komma ner i lite temp efter rengöring. Hoppas att den mår bättre nu. Var en del glöfs i avrinningshålet. Hoppas att det var det som var fel.
Njae… Det låter inte så lockande, och det sägs ju att man ska duscha varmt när det är varmtRekommenderar att ta en kall dusch!
Gjorde det och fick en massa ny ork.
Fast man badar ju utomhus när det är varmt, och där är det kallt tänker jag.Njae… Det låter inte så lockande, och det sägs ju att man ska duscha varmt när det är varmt
Ja jag rekommenderar duscha varmt då anpassar sig kroppen.Njae… Det låter inte så lockande, och det sägs ju att man ska duscha varmt när det är varmt
Jaja!Fast man badar ju utomhus när det är varmt, och där är det kallt tänker jag.
Är det samma?Hemma från en kort visit i huvudstaden. Såg Queen igår, det är bra fart i gubbarna än!
Åh hammockHar legat i hammocken 1½h och ätit både jordgubbar och glass. Tror jag ska åka till stallet och ge Ambres en dusch! Sen hem och ge mig själv detsamma
Den är fantastisk! Och 65 år gammalÅh hammock