Jag är säker på att ett glassköp idag inte är tungan på vågen, och är den slut på torsdag så kan man ju nöjt konstatera att man fick glass idag i alla fall.Är du helt säker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är säker på att ett glassköp idag inte är tungan på vågen, och är den slut på torsdag så kan man ju nöjt konstatera att man fick glass idag i alla fall.Är du helt säker?
Eller ta en idag och en på torsdag?Vänta till på torsdag när det ska bli ännu varmare
Då har jag hästen och hinner inte dit. Imorgon planerar vi att dra till badet direkt efter jobbet!Vänta till på torsdag när det ska bli ännu varmare
Eh.. Han var kvar i Stockholm när jag var klar med tvätten, så jag sitter nu på pendeln för att möta upp för öl istället. Tyvärr var vi båda svaga idagLycka till! Hoppas du kan gå imorgon.
Haha, jag skulle också vara svag när det gäller den typen av träning.Eh.. Han var kvar i Stockholm när jag var klar med tvätten, så jag sitter nu på pendeln för att möta upp för öl istället. Tyvärr var vi båda svaga idag
Fy vilken värme!!35 grader i skuggan nu. Jag lämnar djuren i lägenheten där det är svalt och skönt och passar på att städa hus istället. Familjerna är ändå bortresta så husen är tomma, och jag kan inte göra så mycket annat.
Vad klagar du för ?Ja, det är så himla trevligt med lådor och ordentlig förvaring! Det gamla köket var från 70-talet i ekfaner med bara hyllplan, inte praktiskt någonstans.
Äsch, det går bra. Jag tycker mest det är lite tråkigt att inte kunna vara ute med pälstussarna. De har det bra inne i lägenheten, det är runt 23 grader inne i det gamla stenhuset.Fy vilken värme!!
Jag som inte tål för varmt väder, lider med dig och djuren
Sitter och väntar på att den sista tvätten ska torka nere i tvättstugan, och på att jag ska bli upplockad för att åka och handla på Ica Maxi (mental notering om att jag måste hämta upp ett paket också...). Sen blir det att träna med min vän x-militären från USA. Sist pressade han mig så hårt att jag knappt kunde röra på armarna, får se hur det blir idag ^^ När jag började tveka på något halvropade han med sträng röst "it's a part of the workout, JUST DO IT"
Äsch, det går bra. Jag tycker mest det är lite tråkigt att inte kunna vara ute med pälstussarna. De har det bra inne i lägenheten, det är runt 23 grader inne i det gamla stenhuset.
Life is always good in FLDet ar helt fantastiskt att vara har i Florida, min gamla "lekplats" och med familjen och gamla vanner. Vi omsom lagar helt fantastisk mat hos sonen ... och som i kvall gar ut och ater (och dricker!) lika fantastisk mat.
Life is good!