Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev bastu idag på jobbet. + 28 som mest, och då hade vi inte alla maskiner igång. Så idag har det gått åt mkt dricka
Hoppade av vid Ica på vägen hem, för att hämta ut paket
Ska städa hos odjuren efter maten
 
35 grader i skuggan nu. Jag lämnar djuren i lägenheten där det är svalt och skönt och passar på att städa hus istället. Familjerna är ändå bortresta så husen är tomma, och jag kan inte göra så mycket annat. 😅
Kanske kan jag vara Helt ledig på Torsdag istället, om jag gör bort så mycket jag kan idag och imorgon! Förhoppningsvis är det djurvänligare väder då.
 
Sista stoppet innan båten blev cappuccino på Espressohouse i Åbo. Kajorna uppskattade också deras mat. Nu är vi incheckade och väntar på att färjan ska komma, lassa av de som kommer och sen låta oss köra på. Lär väl hända om ungefär en timma.
 

Bifogade filer

  • 20220719_183325.webp
    20220719_183325.webp
    236,8 KB · Visningar: 24
Sitter och väntar på att den sista tvätten ska torka nere i tvättstugan, och på att jag ska bli upplockad för att åka och handla på Ica Maxi (mental notering om att jag måste hämta upp ett paket också...). Sen blir det att träna med min vän x-militären från USA. Sist pressade han mig så hårt att jag knappt kunde röra på armarna, får se hur det blir idag ^^ När jag började tveka på något halvropade han med sträng röst "it's a part of the workout, JUST DO IT" :o:D

Kan du hyra ut honom? Jag skulle behöva sådan hjälp, jag är sorgligt otränad :cautious:
 
Äsch, det går bra. :) Jag tycker mest det är lite tråkigt att inte kunna vara ute med pälstussarna. De har det bra inne i lägenheten, det är runt 23 grader inne i det gamla stenhuset.

Jag pratade med de som har lokala färghandeln idag (gammaldags mom n' pop store) och de hade en släkting som skulle flyga från UK imorgon men det var oklart om han skulle komma iväg för beläggningen på banorna hade börjat smälta... O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp