Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har klippt häcken och sambon tänkte kakla ovanför köksbänken i dag. Katt och hund ligger "uthällda" på svala ställen i huset
Dom får skjuta mig med.
Skicka det uppöver
Vi ska få 34, och mest troligt ska jag ägna mig åt att ta inhö. Blir kul eller nått.
Åh, fy!Vi ska få 34, och mest troligt ska jag ägna mig åt att ta inhö. Blir kul eller nått.
Ja, det är så himla trevligt med lådor och ordentlig förvaring! Det gamla köket var från 70-talet i ekfaner med bara hyllplan, inte praktiskt någonstans.Det måste vara härligt att ha ett nytt kök att se fram emot!
Vår granne, bonden, fick ta in hösilage på natten sista gången det var så varmt för några veckor sedan. Annars smälte plasten. Och tydligen var det då också tok-brist på sådan plast i Sverige och EU enligt honom.Vi ska få 34, och mest troligt ska jag ägna mig åt att ta inhö. Blir kul eller nått.
Problemet är väl att de växer de rackarnaVi hade en förvirrad liten kalv som spatserade runt på gårdsplanen. Ringde bonden som skulle skicka hit någon. Den hade tydligen vandrat hela vägen ner till och upp på landsvägen innan de fick tillbaks den i hagen.
Kossorna rymde en massa i början på året. Men bondens anställda har gått igenom staketet, jordat så in i helsike och det har funkat tills nu. Nu skulle de se över allt igen.
Göllig den var! Jag ville typ locka in den i huset och låtsas att jag aaaldrig sett den.
2 dagar med varmare än normalt sommartemp är ju en väldigt kort värmebölja dock.Tillfällig värmebörja säger dom - jo jag tackar jag.
Jag tror inte jag överlever om denna prognos blir sann
Känner mig ändå mer medveten om det än alla som köpt "minigris".Problemet är väl att de växer de rackarna