Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips är att söka i bokadirekt.se om du inte redan har gjort det ? Min naprapat finns med där och man bokar genom dem.Jag förstår att de behöver semester! Men Google hittar ingen alls, inte ens en som har semester och jag kan boka tid hos i höst.
Här råder totalt hundförbud i sängen. Det har våra hundar fått lära sig tidigt. Jag vet att många syns det är mysigt men det har jag aldrig förstått. Varmt, trångt och ohygienskt om du frågar mig.Sambon hämtade min nya säng och vi insåg nyss att det var fel ben till. Jag tänker fasen inte sova en natt till i gamla sängen. Så nu har vi 3 sängar i rad på bredd. Varav den jag sover i nu är 30 cm lägre IOM inga ben. Känns som jag kampar eller ngt liggande så här nära marken.
Min hund är inte helt nöjd. Hon vill sova i gamla sängen men med mig. Så hon skuttar upp och ner.
Ett tips är att söka i bokadirekt.se om du inte redan har gjort det ? Min naprapat finns med där och man bokar genom dem.
Jag tycker det är så mysigt och lugnande med hunden i sängen. Hon väger 3,4 kg och har inte direkt stor plats. Hon luktar dessutom inte alls hund. Jag har extremt svårt för hundlukt. Men den här rasen upplever jag sällan luktar illa. Ingen av mina har gjort det.Här råder totalt hundförbud i sängen. Det har våra hundar fått lära sig tidigt. Jag vet att många syns det är mysigt men det har jag aldrig förstått. Varmt, trångt och ohygienskt om du frågar mig.
Hoppas du snart får derätta benen till din säng och slipper "campa".
Fortsätt och mys du!Jag tycker det är så mysigt och lugnande med hunden i sängen. Hon väger 3,4 kg och har inte direkt stor plats. Hon luktar dessutom inte alls hund. Jag har extremt svårt för hundlukt. Men den här rasen upplever jag sällan luktar illa. Ingen av mina har gjort det.
Så då tycker jag bara det är mysigt!
Hunden som brukar sova i människosäng hos oss har nog bättre hygien än genomsnittsmänniskan Luktar bättre gör han ocksåHär råder totalt hundförbud i sängen. Det har våra hundar fått lära sig tidigt. Jag vet att många syns det är mysigt men det har jag aldrig förstått. Varmt, trångt och ohygienskt om du frågar mig.
Varmt? Ja, kanske. Trångt? Nä. Vår hund väger visserligen 25 kg så han är inte pytteliten. Men han sover med sitt huvud (han har egen kudde ) längst ner i sängen mellan oss. Det är sällan man ens märker honom. Ohygieniskt? Nä, varför skulle det vara det ? Visst blir det lite hår där han ligger, men jag byter ju sängkläder rätt ofta ändå.....Här råder totalt hundförbud i sängen. Det har våra hundar fått lära sig tidigt. Jag vet att många syns det är mysigt men det har jag aldrig förstått. Varmt, trångt och ohygienskt om du frågar mig.
Hoppas du snart får derätta benen till din säng och slipper "campa".
Kan man göra nåt åt det?Läkarbesök klart, karpaltunnel syndrom diagnostiserad.
Ska få träffa arbetsterapeut och få formgjuten stöd. Ett att jobba med och ett att sova med. Det ska hjälpa i längden. I värsta fall så opererar man tror jag.Kan man göra nåt åt det?
Hoppas det hjälper och räcker med stöd!Ska få träffa arbetsterapeut och få formgjuten stöd. Ett att jobba med och ett att sova med. Det ska hjälpa i längden. I värsta fall så opererar man tror jag.
Det hoppas jag medHoppas det hjälper och räcker med stöd!
Jag gick med det i nära 25 år innan vården accepterade att det var karpaltunnen. De hävdade att det var normalt vid diabetes.Ska få träffa arbetsterapeut och få formgjuten stöd. Ett att jobba med och ett att sova med. Det ska hjälpa i längden. I värsta fall så opererar man tror jag.
Jag gick med det i nära 25 år innan vården accepterade att det var karpaltunnen. De hävdade att det var normalt vid diabetes.
Fick operera bägge händerna och det blev kanonbra! Ingen värk, inga domningar och jag kunde hålla i saker igen
Operation kan göras men ska helst göras innan det gått för långt; då har det tyvärr inte så mycket effekt. Mamma har gjort den operationen.Ska få träffa arbetsterapeut och få formgjuten stöd. Ett att jobba med och ett att sova med. Det ska hjälpa i längden. I värsta fall så opererar man tror jag.
Oj vad bra att du blev så hjälpt av op. Efter så lång tid, skönt!Jag gick med det i nära 25 år innan vården accepterade att det var karpaltunnen. De hävdade att det var normalt vid diabetes.
Fick operera bägge händerna och det blev kanonbra! Ingen värk, inga domningar och jag kunde hålla i saker igen