Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon hämtade min nya säng och vi insåg nyss att det var fel ben till. Jag tänker fasen inte sova en natt till i gamla sängen. Så nu har vi 3 sängar i rad på bredd. Varav den jag sover i nu är 30 cm lägre IOM inga ben. Känns som jag kampar eller ngt liggande så här nära marken. 😅
Min hund är inte helt nöjd. Hon vill sova i gamla sängen men med mig. Så hon skuttar upp och ner. 🐇
 
Haft en trevlig eftermiddag med sambons kusiner och en ännu trevligare kväll med en gammal bukefalist. Var hemma vid elva och eftersom att vi ska åka i morgon var jag ju tvungen att lägga klart semesterpusslet. Av samma anledning borde jag nog inte lagt klart det, vi ska försöka komma iväg på förmiddagen och hinna turista lite.
 
Kaffet snart slut sen jobb, idag ska jag komma ihåg alla grejer - sprang ifrån både nycklar och kort igår morse :o

Får se om hon som har semester dikterat hela natten igen eller om hon gick hem i vettig tid. Det dök upp diktat på eftermiddagen igår och jag kände :cautious:
Sen ringde hon och jag frågade om hon var på jobbet eller hemma (dumt, för jag såg ju numret). Hon sa att hon gömde sig på sitt rum :angel:
 
Här verkar det inte att gå hitta en enda kiropraktor i min hemstad samt angrändsade städer O_o Jag bor inte mitt i skogen...

Mina två senaste naprapater har knappt haft någon längre semester... jag har alltid kunnat få tid någorlunda snabbt! Lika med min frissa, jag brukar fråga när hon ska ha semester och svaret är oftast att det blir någon dag här och där samt kanske en vecka sammanhängande så att få tider har inte varit något problem.

Jag blir faktiskt lite bekymrade över dem... :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp