Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Bra att du sa det där, det där var ju (nästan) min plan också.Borde släcka. Ska upp vid 7:30 i morgon för att hinna jogga innan värmen och för att kunna åka till stranden så fort som möjligt.
Oh noo!När dottern är hemma själv om dagarna brukar hon ofta glömma ställa in den i kylen och står framme från 8-16..
Vår kyl började just larma. Imorgon bitti skall vi till high chaparall. Garantin gick ut för 2 år sedan.
Larmande kylar är nytt påfund.Oh noo!
Min kyl verkar inte ha något larm
Ja min kyl är nog inte att räkna till den yngre generationenLarmande kylar är nytt påfund.
Kyltermometer är den analoga varianten
Här verkar det inte att gå hitta en enda kiropraktor i min hemstad samt angrändsade städer Jag bor inte mitt i skogen...
Fastnade framför grand prix och derby från Falsterbo på balkongen i tre timmar. Men spännande!
Andre Thieme
Nu definitivt dags för middag!
Visa bifogad fil 95603
Sitter i världens minsta hotellrum i Malmö och vill att kvällen och natten ska gå fort.
I morgon går flyget till Edinburgh och jag är så nervös. Har aldrig flugit själv innan och avskyr stöket på flygplatser.
Det stämmer, vi (eller ja, roomie) har lite av båda färgerTallriken är Rörstrand Flora, eller hur? Den finns i grönt också
Edit: Jaja, jag vet att jag har problem osv