Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha googlat till och från hela kvällen på vägglöss och varit helt säker på att jag har det så ringde jag pappa och beklagade mig.
Efter att han också googlat en massa kom vi fram till att det nog inte är vägglöss som bitit mig utan vattenloppor från där jag badade igår. Så skönt!
Nu kan jag sova lugnare inatt.
 
Fastnade framför grand prix och derby från Falsterbo på balkongen i tre timmar. Men spännande!
Andre Thieme :love:

Nu definitivt dags för middag!

87FBEDB8-27F9-48AD-9817-CE350FD281A0.webp
 
Igår när jag la mig tänkte jag att troligen och förhoppningsvis kommer honkatten från sin vandring som brukar vara 4 dagar- om inte så börjar vi bli oroliga! Vaknade strax före 5 (skulle upp strax efter och åka och jobba från öppning till strax efter 13 idag 😊) och tänkte att jag ska gå ner och kika ut...Johodå! Kissan var utanför dörren och jamade 😍, lycka ❤.
Var trötter efter jobbet (sov ju för lite- självförvållat förstås) och kände mig inte helt fräsch menä under kvällen var jag piggare så efter en liten kort vila på fem dagar för pållan var det så härligt att skritta 20 min kravlöst vid 21-tiden och jag bara njöt av sommarkvällen från hästryggen barbacka I grimma och grimskaft (så den mesta av tiden höll vi oss på ridbanan utöver en liten bit på grusvägen först) 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp