Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter ute i hettan och njuter av den nyvattnade trädgården en stund. Våffla och kissekatt hänger med de också, eftersom det är lite varmt för promenad.
Den lilla betongplattan vid mina fötter har Kailzies tassavtryck i den, så hon hänger med hon också. :heart
1658162570456.png
 
Kom hem, fixade lite, skulle ta ut något ur kylen. Den var inte stängd! Hade jag varit nåt i kylen innan? Nej… NEJ! Den har stått på glänt HELA DAGEN! Så nu måste jag åka och köpa mjölk och fil och grejer. Så nu är det synd om mig.


Och jag vill ha en dejt också, jäkla känslor att vakna till liv :arghh:


Rant over :bag:
 
Kom hem, fixade lite, skulle ta ut något ur kylen. Den var inte stängd! Hade jag varit nåt i kylen innan? Nej… NEJ! Den har stått på glänt HELA DAGEN! Så nu måste jag åka och köpa mjölk och fil och grejer. Så nu är det synd om mig.


Och jag vill ha en dejt också, jäkla känslor att vakna till liv :arghh:


Rant over :bag:
Det är nog ingen fara med sakerna... vår frys stod på glänt minst hela natten det var bara glasspinnar som kasserades.
 
Senast ändrad:
Tack för tips! Jag hade känningar i nacken redan för en månad sen, men min ordinarie kiro har semester till mutter av augusti, så jag hade redan en bokad tid då.. nu fick jag ta "vem som helst" imorgon. Hade jag kunnat få tag på en sån omgående hade jag gjort det! Jag ligger just nu i ett varmt bad, men tror att ett glas vin får hoppa in och göra sitt jobb sen :laugh: såg lite övningar man kunde göra akut, men det kändes inte alls bra så jag låter nog bli. :crazy:
Här verkar det inte att gå hitta en enda kiropraktor i min hemstad samt angrändsade städer O_o Jag bor inte mitt i skogen...
 
Nu är det hyffsat snyggt här, badrum och kök städade, orkar inte plocka upp allt i sovrummet men det får va. Så nu halvligger jag i soffan och väntar på att telefonen ska ladda klart.
Passar på att spana menyer till imorgon då vi ska ut och äta, hoppas verkligen vi får bord på mitt favoritställe så ska jag ta efterrätt också :d försökte boka bord men på uteserveringarna får man inte boka borden tyvärr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp