Ska ut och plocka bigarråer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min behörighetskollega gick på semester i fredags och sa innan hon gick att "bara de nu inte får för sig att anställa någon medan jag har semester, då får det allt vackert ordna det själv" och la till vid ett senare tillfälle när något krånglade igen "VARFÖR fungerar det liksom inte bara av sig själv när det SKA göra det, utan att jag måste ringa och jaga och säga ifrån10 gånger så att folk gör om och gör rätt i olika led?!".Kaos kaos hela dagen men äntligen på väg hem nu. 4 dagar till semester! Har sprungit runt hela dagen och fixat behörigheter åt 2 avdelningar så känner mig halvdöd. Ska äta när jag kommer hem, vila lite och sen röja upp inför att mamma, mormor och systrarna kommer imorgon, direkt efter jag slutar jobbet Tur det inte är så mycket, mest plocka upp och diska lite, blir varianten slänga in allt i klädkammaren
Jag känner igen mig väldigt väl i din kollegas ordMin behörighetskollega gick på semester i fredags och sa innan hon gick att "bara de nu inte får för sig att anställa någon medan jag har semester, då får det allt vackert ordna det själv" och la till vid ett senare tillfälle när något krånglade igen "VARFÖR fungerar det liksom inte bara av sig själv när det SKA göra det, utan att jag måste ringa och jaga och säga ifrån10 gånger så att folk gör om och gör rätt i olika led?!".
Jag är glad jag inte sitter på den uppgiften :P Jag hade inte orkat med IT-avdelningar och krångel från andra ständigt
Kan ju vara så att veterinären har varit upptagen och gör det vid slutet av dagen? Men om det går att ringa kliniken hade jag nog gjort det och förhört mig. Det är ju mycket möjligt att det har blivit glömt också!Hur lång tid ska det ta en veterinär att fixa recept? Hen var hos mig vid lunch idag och fortfarande finns inget recept att hämta
Det är en veterinär som kom ut till stallet. Tänker att deras arbetsdag är slut nu. Ska ringa om provsvar imorgon på telefontiden, så finns inget recept då får jag be om ett nyttKan ju vara så att veterinären har varit upptagen och gör det vid slutet av dagen? Men om det går att ringa kliniken hade jag nog gjort det och förhört mig. Det är ju mycket möjligt att det har blivit glömt också!