Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i "utslussningshagen" och tittar på den lilla ponnyn och känner mig ledsen och frustrerad över att vara "halvt bra från covid".
Tror det som hänt senaste veckorna börjar få en reaktion nu.
Men jag är också tacksam över att det funkat bra och vi har klarat ha hand om allt själva jag och maken.
 
Katten ligger utsträckt över min mage. Ungefär som en sån där vetekudde :p
Dock måste jag nog gå upp och sätta igång med den här dagen.
Idag kommer mamma, pappa och dottern hit. Dottern åker sedan vidare till sin pappa medan mamma och pappa stannar till imorgon.
Ska till stallet på förmiddagen och sen lär eftermiddagen innehålla friidrott, matlagning och lite skvaller :D
 
Ångtvättar boxvägg idag åt kungligheten. Gissar att väggen snart ser likadan ut 😂
IMG_20220718_094143761_HDR.webp
 
Är så trött och seg
Längtar efter att börja jobba så jag får normala rutiner igen.
Ska gå en sväng till affären och köpa kattsand.
Måste beställa när jag beställer kattmat nästa gång.
 
Två timmar tvättning av boxvägg och dörr men just nu är allt strålande rent en stund iaf 😆 Ångtvätt var grejen, förstår inte varför jag krånglat med rotborste och skurhink förut. Nu gled bara smutsen av efter en stund och jag torka bara rent med en trasa och man slipper allt vatten i boxen 👌

Så nu kaffe och ska vika rentvätt, Kajsa hänger på. Just nu passerar massa brandbilar och ambulans ute på vägen 😥 Alltid obehagligt, speciellt med tanke på att vi har en camping en bit upp i byn ... Många som badar och liknande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp