Har skrivit en shoppinglista och ska snart åka och handla, men måste vänta lite eftersom jag vill köpa vin också. Systemet öppnar ju inte förrän kl 10 och jag vill inte smälta min glass medan jag väntar....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte ovanligt med ångestpåslag när man först går på semesterSovit väldigt upphackat i natt, så får se hur pigg man är under dagen :/ Känns lite tufft att inte ha några planer alls då hjärnan lätt spelar mig fler spratt då, men ska försöka njuta av semestern.
Känner igen mig! Och känner med dig. Ska låta kastrera min ena hund. Har testat med kemisk i ett halvår och han mådde bra som kastrerad, så nu är det av flera skäl dags för kirurgisk. Men ja, det tar emot!Av någon anledning tar det emot att boka kastrering av katten men självklart ska han kastreras
Och vi har två helsyskon...Känner igen mig! Och känner med dig. Ska låta kastrera min ena hund. Har testat med kemisk i ett halvår och han mådde bra som kastrerad, så nu är det av flera skäl dags för kirurgisk. Men ja, det tar emot!
Tråkigt att flera andra användares upprepade vädjan om att ta viktprat i en annan tråd inte respekterades. Jag har nu flyttat över de 47 inläggen till vikttråden där de passar betydligt bättre: https://www.bukefalos.se/threads/vikttraden-2022.1506472/
/Mod