7/6 - 6/11 så fem månader.Hur länge varar din säsong? På campingen tex är den från 15e april till 15e augusti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
7/6 - 6/11 så fem månader.Hur länge varar din säsong? På campingen tex är den från 15e april till 15e augusti.
Jag har ingen semester alls
Grump, insåg inte att mina kycklingben fortfarande inte var helt tinade så jag har fått ta ut dem och vänta tills de tinar.
Jag köpte mina färdiggrillade på ICA Efter att ha grejat runt på gården hela dagen orkade jag inte laga mat.
7/6 - 6/11 så fem månader.
Men, varför måste dom vara helt tinade? Ska du inte laga till dom i ugnen?Grump, insåg inte att mina kycklingben fortfarande inte var helt tinade så jag har fått ta ut dem och vänta tills de tinar.
Riktigt trist match att kolla på. Hoppas på mer spänning på fredag
Helt klart.Men skönt att målskyttet kom igång!
Jag var faktiskt riktigt nära att råka klicka och belöna på kontoret när jag kom tillbaka efter valpledighet. En gång med en hopplös chef som vi till och med haft möte om hur vi skulle hantera. Till mitt försvar var jag inte den första som drog hundträningsparalleller under det mötetDu kanske får börja klickerträna programmet, så där kan du ju inte ha det