Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista middagen i stugan för i år blev grillad lax. Lyckades sitta ute idag också och njuta. Lite svalt var det väl men utsikten gör det värt det nu har vi flyttat in och sitter och dricker upp resten av vinet och äter ost. Det går att göra vid stora fönstret med samma utsikt.
 
Du kanske får börja klickerträna programmet, så där kan du ju inte ha det :cautious:
Jag var faktiskt riktigt nära att råka klicka och belöna på kontoret när jag kom tillbaka efter valpledighet. En gång med en hopplös chef som vi till och med haft möte om hur vi skulle hantera. Till mitt försvar var jag inte den första som drog hundträningsparalleller under det mötet 😂
 
Båda hundarna har fått sommarfrisyrer idag :)

Nu har vi åkt till stugan och ska vara här i några dagar. Hoppas en vän kommer hit och hälsar på!
Fick bokat terapi-tid på mindler. Har gått i kbt tidigare om min självkänsla, och känner att det är dags igen. Behöver hjälp att bearbeta mina känslor av ensamhet och osäkerheten jag upplever i de flesta av mina relationer. Hoppas den jag valde är bra ❤️
 
Ska ta mig något att äta innan jag lägger mig. Är lite hungrig igen.
Pratade med mamma och är lite irriterad på henne för att saker bestäms över mitt huvud utan att prata med mig, det känns lite som att det blir lite för vanligt att köra över min vilja utan att ens kolla med mig.

Blir ensam på jobbet i morgon, har redan nu ont i magen för det. Frågan är om det ens är lönt att gå och lägga mig, jag lär ändå inte få en blund i natt.
 
När katten är glad att matte är hemma så ligger hon upp och ned i knät ❤️😘
IMG_20220717_162419887.webp
 
Jag fick en stor och lång sticka under foten igår. Drog ut den och tror jag fick ut allt. Men idag kliar det ordentligt. Grävde lite med en kniv (hittade ingen nål) och det verkar inte finnas något kvar. Tvättade med klorhexidin och satte på ett plåster. Förhoppningsvis läker det relativt snabbt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp