Lokala pizzerian gör det.Tänk om jag hade nån som lagade mat åt mig nån gång ibland.
Även om jag lagar jäkligt god mat själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lokala pizzerian gör det.Tänk om jag hade nån som lagade mat åt mig nån gång ibland.
Även om jag lagar jäkligt god mat själv.
Jobbar du säsong?Jag har ingen semester alls
Och var man inte tjock innan så blir man det av att använda den kockenLokala pizzerian gör det.
Jo, men ibland får man offra sig.Och var man inte tjock innan så blir man det av att använda den kocken
Så fin! Är det en jorduggla?Nivån på underhållningen nu. Men lite fint att denna susade förbi utanför fönstret
Visa bifogad fil 95503
Så fin! Är det en jorduggla?
Har sett sådan här också, så roligt att få se
Ingen aning! Kan bara konstatera att det är en uggla
Fick inte så bra bild med mobilen genom fönstret
Visa bifogad fil 95506
Japp. Så jag jobbar ju in lite semester ändå.Jobbar du säsong?
Det låter verkligen för kort, är det för hela sommaren? Det är ju lag på 3 veckors sammanhängande semester.
4 veckor sammanhängande under juni-augusti om man inte avtalat om annat.Inte om man började jobbet nyss
*bjuda på hårtbröd*Shit vad jag är godissugen. Get thee behind me Satan
Riktigt trist match att kolla på. Hoppas på mer spänning på fredagKollat på fotboll och ska strax hänga upp tvätten. Tror att jag ikväll ska äta chips
Har förberett dip
Hur länge varar din säsong? På campingen tex är den från 15e april till 15e augusti.Japp. Så jag jobbar ju in lite semester ändå.