Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en bra dag med föräldrarna som kom förbi stan. Åt lunch på Bastard Burgers för första gången, hade höga förhoppningar om deras veganska sortiment då jag läst så mycket om det, men blev besviken.
Har annars gått lite på stan och sedan spelat spel hemma.
Vad gjorde dig besviken lite mer specifikt? :)
 
Hela gräsmattan är klippt och bastun är snart varm nog att hoppa in i 🥰

20220717_190035.webp
 
Jag väntar på att klockan ska bli 16.30. Det gör min 15åriga hund också för det är hennes middagstid. Och hon vet det. Och kan klockan…. Hon vill gärna ha lite förrätt nu…
Det kunde hunden på jobbet med. Klockan 12.00 låg han och väntade på att lunchen skulle serveras. På fredagar slutade vi (eller slutar men den hunden lever inte sen MÅNGA år tillbaka) 12.45 och utan lunch han låg och väntade på att människornas mat skulle komma. Våra katter anser att frukost skall serveras så fort någon går på toa på natten. Sitter och väntar när husse kommer hem från jobbet...
 
Jag tror att jag känner igen det där du skriver om lastbilar med fridlysta träd! Men att det var i Amazonas eller någon liknande djungel, inte i USA. Iallafall den jag såg 😅
Jag såg något program. Där hade dom lastat en stock på lastbilen. Sen var det fullt. Det var en enorm diameter på trädet. Men minns inte vilket träd det var.
Någon som vet vad ''elefantträdet heter egentligen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp