Nja, vill inte oroa någon. De flesta har ju fullt upp med sitt. Om någon frågar säger jag att jag mår ok.❤❤❤
Har du någon att prata med?
Men känner egentligen mest —> 🕳
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, vill inte oroa någon. De flesta har ju fullt upp med sitt. Om någon frågar säger jag att jag mår ok.❤❤❤
Har du någon att prata med?
@Asko @Snurrfian och @Tranan
Tack snälla ni! Det värmer.
Mitt i denna måendets svacka har jag nu fått andra funderingar. Lite komiskt att just idag få ett väldigt bra (?) erbjudande om ponnysar och hästar som idag går som lektionshästar behöver flyttas eftersom ridskolan läggs ner.
Har inte fått gjort mycket på kontoret idag. Gav upp efter ett tag.
Kroppen känns inte med mig idag (vilket delvis är anledningen till att jag känner att det blir för mycket).
Har inget emot att ha mycket att göra. Men har slarvat med sömnen, eller slarvat och slarvat. Efter kvällsfodringen igår så satt jag och försökte jobba ikapp lite. Problemet är att jag är så trött på nätterna så det blir oavsett inte så mycket gjort. Får dubbelkolla allt jag gör så att jag har gjort det.
Vaknade någon gång under sena natten/tidiga morgonen och var irriterad över någon liten bagatell. Har för mig att Gustav den III var inblandad, eller om det var Karl XII
Men du, om någon av dem hade vänt sig till dig, hade du tyckt att de störde? Jag tror att alla vill hjälpa bara de får möjligheten. Men sjukvården får betalt för att lyssna, vänd dig till dem åtminstone. Jag oroar mig för dig. ❤Nja, vill inte oroa någon. De flesta har ju fullt upp med sitt. Om någon frågar säger jag att jag mår ok.
Jag har funderat på när det är dags, min systerdotter är bara fyra så jag får vänta lite.Har köpt världens bästa bok till min systerdotter i julklapp Hon är 7,5 så nu är det dags att hon får möta Harry Potter! Har längtat efter att ge henne den ända sen hon föddes.
Har köpt världens bästa bok till min systerdotter i julklapp Hon är 7,5 så nu är det dags att hon får möta Harry Potter! Har längtat efter att ge henne den ända sen hon föddes.
Hej, jag tar den tid jag har och det är bara att PM om du vill jag svara så fort jag kan.Nja, vill inte oroa någon. De flesta har ju fullt upp med sitt. Om någon frågar säger jag att jag mår ok.
Åh jag tror att jag var sju år när jag började läsa Harry Potter!
Jaa jag har velat lite om jag skulle vänta men hon är gammal för sin ålder, så kände att det var dags! Nu när det är 20års-jubileum.Jag har funderat på när det är dags, min systerdotter är bara fyra så jag får vänta lite.
Nja, vill inte oroa någon. De flesta har ju fullt upp med sitt. Om någon frågar säger jag att jag mår ok.
Känner mig lite orolig för dig! Narnia och Harry Potter är lika bra! Sagan om ringen är visserligen bra, men inte riktigt lika bra. om du lyssnar på ljudböcker så rekommenderar jag Harry potter på engelska.Har aldrig förstått Harry Potter. Inte heller Sagan om Ringen. Narnia däremot!!!