Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du möjlighet att få hjälp? Det är inte bra att må så där, ring akutpsyk om det behövs. ❤Onekligen lockande att få avsluta livet. Har bara inte kommit på det ultimata sättet att ta sitt liv på
Och hur göra med hästarna osv.
Har iaf skrivit testamente
Har du någon som du kan få tag på nu? Ring någon! heartOnekligen lockande att få avsluta livet. Har bara inte kommit på det ultimata sättet att ta sitt liv på
Sexiga röda draperier säger jag juHalvligger i schäslongen och dricker kaffe. Funderar på vad jag ska göra med bakgrunden på min målning. Hade tänkt en massa stuckaturer, spegelpanel och ornamentik. Men det är ju rätt mkt som händer även i förgrunden. Samtidigt är ju inte minimalismen det som är tanken med hela kompositionen...
Kan.inte.bestämma.mig...
Sexiga röda draperier säger jag ju
Halvligger i schäslongen och dricker kaffe. Funderar på vad jag ska göra med bakgrunden på min målning. Hade tänkt en massa stuckaturer, spegelpanel och ornamentik. Men det är ju rätt mkt som händer även i förgrunden. Samtidigt är ju inte minimalismen det som är tanken med hela kompositionen...
Kan.inte.bestämma.mig...
Rött och grönt ... det är ju snart jul, och så kan du måla något somrigt till vårenRött funkar inte med övrig färgsättning
Sök hjälp! Du behövs här på jorden!Onekligen lockande att få avsluta livet. Har bara inte kommit på det ultimata sättet att ta sitt liv på
Men usch en nära kollega kom tillbaka idag efter ha varit ledig pga ett för tidigt fött barnbarn, fick veta att barnbarnet levde bara i sex dagar
Försökte komma med några ord om att vi finns här och att h*n skulle ta sin tid. Men det är svårt att komma på något bättre att säga
Jag skrev "Jag beklagar er förlust! Ta den tid du behöver för att smälta det och var hos din familj om du vill eller behöver det. Vi finns här för dig. Säg bara till om du vill ha någon hjälp med något "Men så hemskt . Så länge du inte säger saker som "livet måste gå vidare" och "det finns en mening med allt som sker" så tycker jag inte du behöver säga så mycket. "Jag beklagar sorgen" räcker långt. Samt att säga att vill du prata om det, finns jag här och vill du inte prata om det kan vi bara vara tysta tillsammans eller prata om nåt annat.
Jag skrev "Jag beklagar er förlust! Ta den tid du behöver för att smälta det och var hos din familj om du vill eller behöver det. Vi finns här för dig. Säg bara till om du vill ha någon hjälp med något "
Vet inte om jag skulle lägga till att om de vill prata om det nu ... det var någon timma sedan som jag skrev detta Eller det kanske räcker..?
Jag skrev "Jag beklagar er förlust! Ta den tid du behöver för att smälta det och var hos din familj om du vill eller behöver det. Vi finns här för dig. Säg bara till om du vill ha någon hjälp med något "
Vet inte om jag skulle lägga till att om de vill prata om det nu ... det var någon timma sedan som jag skrev detta Eller det kanske räcker..?