Om bilen blir genomgången och klarar besiktning samt att du servar den på egen bekostnad - vad skulle du kunna bli lurad på?
Om den inte gör det? Om det är massor med fel som de inte upplyst om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om bilen blir genomgången och klarar besiktning samt att du servar den på egen bekostnad - vad skulle du kunna bli lurad på?
Men vad är detta för beteende?? Kan en sådan människa få kunder ens?
Jaha, det gick åt helvete. Jag som alltid har rödlök hemma, har ingen rödlök hemma. Fuck.
"Lite" kallt här inne nu på morgonen, 16,6 grader...... Blir så när man stänger av luftvärmepumpen på eftermiddagen/kvällen, eldar i kaminen hela kvällen, och sedan sätter värmepumpen på timer till att gå igång kl 4. Plus att det är sisådär -7 grader utomhus.
Men det går ingen större nöd på mig. Jag sitter här i soffan med dunfilten i knät och sörplar varmt kaffe ! Fast nu skulle jag behöva gå och fylla på i koppen och jag drar mig lite för att lämna soffvärmen !
ARN.Om den inte gör det? Om det är massor med fel som de inte upplyst om?
Ja jag är bra sugen på att häva köpet. Men då står jag utan bil igen, och vad säger att de kommer ge tillbaks mina pengar direkt? Och vad mer har de ljugit om?
Ska prata med jurist imorgon (gratis rådgivning via Motormännen).
Var en härlig morgon! Vaknade till kaffedoft i köket och en sprakande brasa . Fick släppa ut katterna också som körde rally genom lgh i huset :P.
Vår katt gör likadant, ut en snabb sväng om hon ens går ut. Hon har placerat sig på sin standardplats i trappen framför värmepumpenVåra katter tycker det är för kallt ute så dom är ute en snabbis sen ska dom in igen Den ena har härjat och lekt inne på ena dotterns rum nu på morgonen, den andra har intagit sin plats på en stol under matsalsbordet