Jag gick en promenad på lunchen men typiskt nog började det regna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitväder delux! Vi blev rätt blöta på ridturen och ute på vägen smyger bilarna förbi för det är extrem halka!
Ja vad f*n fick det inte fortsätta vara kallt för . Min häst får vila idag.
Nu trillade ett till in! Perfekt45 minuter kvar av dagen sen ska jag hämta paket. Julklapp till sambon. Hoppas att det trillar in fler paket idag!
Jag undrar var ni som tydligen har det lite varmare bor, här är det svinkallt
Skulle ha snöat här ju, såå besviken! I morgon ska det bli kallt och sol och sen plusgrader och typ storm ett par dagar och sen kallt. Vädrets makter har extrem beslutsångest
Jag undrar var ni som tydligen har det lite varmare bor, här är det svinkallt
Här är det klass 1 varning för plötslig ishalka jag ska dock ingenstans idag tack och lovHar ar det nara frysgrader ... vilket innebar att det kommer att vara halt "in the foothills", alltsa fran lag elevation och hela vagen upp i bergen ... OCH da kommer skolan "in the foothills", som jag kor skolbuss till, att starta tva timmar senare. Men inte skolan har i sta'n som jag ocksa kor till. Det blir alltsa en lang dag i dag.
@Asko @Snurrfian och @Tranan
Tack snälla ni! Det värmer.
Mitt i denna måendets svacka har jag nu fått andra funderingar. Lite komiskt att just idag få ett väldigt bra (?) erbjudande om ponnysar och hästar som idag går som lektionshästar behöver flyttas eftersom ridskolan läggs ner.
Har inte fått gjort mycket på kontoret idag. Gav upp efter ett tag.
Kroppen känns inte med mig idag (vilket delvis är anledningen till att jag känner att det blir för mycket).
Har inget emot att ha mycket att göra. Men har slarvat med sömnen, eller slarvat och slarvat. Efter kvällsfodringen igår så satt jag och försökte jobba ikapp lite. Problemet är att jag är så trött på nätterna så det blir oavsett inte så mycket gjort. Får dubbelkolla allt jag gör så att jag har gjort det.
Vaknade någon gång under sena natten/tidiga morgonen och var irriterad över någon liten bagatell. Har för mig att Gustav den III var inblandad, eller om det var Karl XII
Här är det också extremt halt ⛸Skitväder delux! Vi blev rätt blöta på ridturen och ute på vägen smyger bilarna förbi för det är extrem halka!
Jag tycker fortfarande att du behöver få ventilera dina tankar med någon irl som kan hjälpa dig, vi finns här men det räcker inte hela vägen även om jag önskar det. Försök äta och sova, jobb kan vänta! Men snälla ta hjälp för ditt mående.@Asko @Snurrfian och @Tranan
Tack snälla ni! Det värmer.
Mitt i denna måendets svacka har jag nu fått andra funderingar. Lite komiskt att just idag få ett väldigt bra (?) erbjudande om ponnysar och hästar som idag går som lektionshästar behöver flyttas eftersom ridskolan läggs ner.
Har inte fått gjort mycket på kontoret idag. Gav upp efter ett tag.
Kroppen känns inte med mig idag (vilket delvis är anledningen till att jag känner att det blir för mycket).
Har inget emot att ha mycket att göra. Men har slarvat med sömnen, eller slarvat och slarvat. Efter kvällsfodringen igår så satt jag och försökte jobba ikapp lite. Problemet är att jag är så trött på nätterna så det blir oavsett inte så mycket gjort. Får dubbelkolla allt jag gör så att jag har gjort det.
Vaknade någon gång under sena natten/tidiga morgonen och var irriterad över någon liten bagatell. Har för mig att Gustav den III var inblandad, eller om det var Karl XII