Vad gör vi? Del CIX

I dag ar det KALLT har 🥶 Det ar -2*C, frost i graset och is pa bilrutorna. 😳😒
Jag har MASSOR att gora men ingen lust att gora nagot alls. Jag har inte ens oppnat och kollat att sondottern's adventskalender ar hel efter vilan pa vinden. Jag har inte ens borjat leta 24 sma grejor att sla in till den. Och annu mindre till nasta barnbarn som ar 8 manader men da mamman anser att jag favoritiserar tre aringen misstanker jag att det blir tjafs om att jag inte har en kalender till honom ocksa. :arghh:

Nasta vecka ar det Thanksgiving och jag har inte gjort det jag ska till det heller :cautious: sa nu kan jag antingen fa full panik ... eller forneka att jag har sa mycket att gora och sa lite tid och gora nagot helt orelaterat i dag ocksa.:cautious: :angel:

Jisses, hade någon kommit med en paketkalender till min unge som är i den yngstas ålder hade jag nog sett ut såhär: :confused:O_o:laugh:

VILL du göra en kalender till äldsta så är ju det jättefint! :heart Men jag hade skitit högaktningsfullt i att göra något sådant åt en bebis bara för att hans mamma ska bli glad!

Ta ett glas vin och istället! ;)
 
20191123_225156.jpg

Hittade en av mina första priser som jag tog som tävligis skytt! Trodde allt var kastat av exet men tydligen inte. Den var nog kvar hos päronen hela tiden.
 
Jisses, hade någon kommit med en paketkalender till min unge som är i den yngstas ålder hade jag nog sett ut såhär: :confused:O_o:laugh:

VILL du göra en kalender till äldsta så är ju det jättefint! :heart Men jag hade skitit högaktningsfullt i att göra något sådant åt en bebis bara för att hans mamma ska bli glad!

Ta ett glas vin och istället! ;)

Det later precis som jag kanner det. Barnen's mamma blev tillrackligt upprord nar jag bad att fa "lana" 3aringen for ett Halloween barnkalas. Sonen fick ga emellan och ringa mig sa han och jag kunde forhandla lite ... och han holl helt med mig da att den lille inte skulle ha nagon behallning av ett halloween kalas, men bad att bade barnet i fraga och hans mamma skulle fa komma ... sa det blev inte en "farmor sondotter dag" utan mer en familje dag. Oh well. Lillan hade kul i varje fall och det ar det viktiga. :love:

Hon blir dessutom ensam om paketkalender i ar. KANSKE jag har en till lillebror nasta ar. Kanske. :cautious:

Nu ska 3-aringens fodelsedags present slas in, hundarna tranas, och jag gora mig klar att aka ut i kvall.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 976
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp