Vad gör vi? Del CIX

Jaha, då har jag ätit en trist fiskgratäng till middag. Den fyllde sin funktion men var inte speciellt god så jag kommer inte köpa någon likadan på mycket länge, inte förrän jag glömt bort att den inte är god. :meh:

Nu har jag bara en fast arbetsuppgift kvar idag och den ska inte göras förrän efter kl 18, så tråkigt! :arghh:
 
Har hämtat säsongens prenumerationslåda hos nötköttsleverantören. Har man en häst med svår kofobi, så får man ju hjälpa honom så gott det går med att äta upp några av hans fiender. I dag blev det 7 kilo fuxfiende.

Så nu blir det matlagningskväll till lunchlådor att fylla frysen med.
 
I dag ar det KALLT har 🥶 Det ar -2*C, frost i graset och is pa bilrutorna. 😳😒
Jag har MASSOR att gora men ingen lust att gora nagot alls. Jag har inte ens oppnat och kollat att sondottern's adventskalender ar hel efter vilan pa vinden. Jag har inte ens borjat leta 24 sma grejor att sla in till den. Och annu mindre till nasta barnbarn som ar 8 manader men da mamman anser att jag favoritiserar tre aringen misstanker jag att det blir tjafs om att jag inte har en kalender till honom ocksa. :arghh:

Nasta vecka ar det Thanksgiving och jag har inte gjort det jag ska till det heller :cautious: sa nu kan jag antingen fa full panik ... eller forneka att jag har sa mycket att gora och sa lite tid och gora nagot helt orelaterat i dag ocksa.:cautious: :angel:
 
Hemma efter jobbet men ska bara byta om innan jag kör till stallet. Ponnyn var imorse lika halt som igår så jag ska göra en ny kontroll och se om jag kan finna anledningen.
När jag kommit hem ska jag duscha, fixa kvällsmat och se på Vinterstudion :heart
 
Varit i en kompis soffa hela dagen idag. Stickat medan han spelat, sovit med han spelat, legat i hans famn och tittat på serie och ätit mat.
Sjukt trött idag. Så åkte hem för att sova i min egna säng, vilket nog är det jag Ska ägna kvällen åt om ingen får för sig att komma hit och bjuda mig på vin. För jag tänker inte gå ut mer idag.
Sorry för långt bort
 
Sett klart curlingen. Öppnat paketet från Clas. Ficklampan verkar mesig men man får väl vad man betalar för.
Det står 10 timmar, betyder det att lampan fungerar i 10 timmar eller att batterierna räcker 10 timmar :confused: Batterier följde inte ens med så vet inte hur de menar.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp