Vad gör vi? Del CIX

Är det någon som har koll på hur det brukar vara på Hööks black friday-rea? Är det en viss procent på allt i hela butiken eller bara på utvalda varor?
 
Äter frukost efter en usel natts sömn. Känner mig rätt ok ändå.
Sen ska jag gå och träna och sen blir det en tur till svärmor med familjen.

Snickaren är här, på en lördag. O_o Man kan ju inte klaga på att han inte jobbar i alla fall.
På vardagarna är han här mellan 8-17:30. Sen lång restid. Fattar inte hur han orkar.
 
Har svärfar på besök, han tvättar inte händerna efter toabesök insåg jag precis. Hur tar en upp det på bästa sätt? Är lite förundrad för trodde typ alla vuxna människor tvättade händerna efter toaletten..

Känner ju bara att jag kommer absolut inte kunna äta mat när vi är på besök hos honom eftersom han troligtvis inte kommer ha tvättat händerna då heller hemma hos sig.
 
Tror jag ska ta och sätta upp sista adventsstjärnan och en nytvättad gardin (som först måste strykas :wtf:). Jag är just nu i det där trista stadiet av sjuk när man är för trött och seg för att orka ta tag i något, men samtidigt för pigg för att bara ligga och sova bort dagen.... :mad:
 
Det SPÖREGNAR ute.

Jag ska torka håret och sedan åka iväg på julmarknad och sälja lotter och böcker i ett par timmar.
Dåligt med julstämning och det lär bli kladdigt och trist inne av leriga grusiga skor. :(
Mm Jag funderade på att åka och kika lite på en julmarknad men har liksom tappat sugen efter en promenad med hundarna. Egentligen borde jag plugga men kommer liksom inte riktigt igång. :crazy:
 
Sitter och försöker ladda för att dammsuga och diska.
Har så ont i knäet men jag måste dra av det värsta.
Måste också åka och köpa mjölk,
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp