Vad gör vi? Del CIX

Har precis sovit i soffan. Sov länge i morse, vaknade, rastade hundarn och åt frukost, därefter blev det just sova i soffa. Herregud vad det behövdes. Nu glädjer jag mig åt att vara ganska säker på vilka som blir mina nästa klätterskor :p Jag gillar verkligen(!) de jag har nu, men hade tyckt det var bra med några liiite mjukare. Nu i morse fick jag veta av en vän att det till våren ska släppas just en mjukare version av de skor jag har. Det borde verkligen bli helt perfekt :D
 
Varit i stallet. Råttehunden har fått leta möss.
 

Bifogade filer

  • 102C6994-D5A4-4F7D-89DB-32D058A37DCB.jpeg
    102C6994-D5A4-4F7D-89DB-32D058A37DCB.jpeg
    464,3 KB · Visningar: 30
Grått och trist ute, men det har slutat regna iallafall :grin:
Sitter och laddar inför att gå ut och sätta upp de julbelysningar som vi plockar ner varje år och så ska vi gå igenom de som sitter uppe permanent så att alla lampor fungerar, för nästa helg DÅ ska huset och gården tändas upp :banana:
Sen har vi visst missat att plocka ner studsmattan... :meh: så det måste fixas.
Men än har jag lite te kvar i koppen :angel:
 
Slängt ut en soffa idag, det var på håret att den fick plats i bilen. :cautious: Skönt att ha det gjort iaf. Det var en bäddsoffa så jag passade på att spara madrassen som går att dela på två. Den kan jag använda när jag bestämmer mig för att campa i bilen något dygn :D
 
Städat till kaninerna och fyllt på vatten och mat.

Ska strax möta upp stallägaren så att vi kan röja vägen till upp ridhuset.
 
Snart diskat upp all disk
Ska dammsuga och röja lite.
Hv ska fota lägenheten inför värdering på torsdag så få ha lite ordning
Det är inte så farligt för att vara mig men ska torka golv på onsdag så det känns lite fräscht
Och nej jag är ingen ordningsmänniska men jag mår bättre om det är ordning
Vilket det typ aldrig är
 
Varit i en kompis soffa hela dagen idag. Stickat medan han spelat, sovit med han spelat, legat i hans famn och tittat på serie och ätit mat.
Sjukt trött idag. Så åkte hem för att sova i min egna säng, vilket nog är det jag Ska ägna kvällen åt om ingen får för sig att komma hit och bjuda mig på vin. För jag tänker inte gå ut mer idag.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp