Vad gör vi? Del CIX

Tillbaka från svärmor. Var mysigt, men blev jättetrött ändå.
Svärmor har fått en alzheimerdiagnos. :( Det är så tråkigt. Det märks inte särskilt mycket ännu i alla fall.

Snickaren har jobbat på här hemma. Gjort några jättefina detaljer. Är så nöjd med honom.

Nu har jag och sambon kraschat i soffan. Jag har tagit en sobril och tänt en brasa.
Hoppas på en lugn kväll.
 
Lyssnar på en snusande hund... Finns väl inget mysigare än en småsnarkande hund.... :love: ?? Han har krupit upp i sin hundsäng - med huvudet på kudden - framför brasan :) .

Jag lyckades hitta en småmysig SVT-komedi som hette Andra Åket, som jag har legat och slötittat på.... :) Helt okej lördag ändå. Och nu mår jag nästan bra också!
 
Rastlös/stressad. Funderar på att gå ut en sväng men har redan varit ute två ggr idag. Om jag går ut igen kommer jag råka köpa godis. Igen. :down:
Glömde ta medicin vid 18:30, kanske därför jag är lite uppvarvad.
Ska kolla play eller om det är nåt på tv.
 
Skulle ha en lugn hemmakväll ensam för en gångs skull. Nu har jag sjukt trist.
Tänkte brodera på en julklapp, men hittar varken nål eller broderigarn.. Smått less på att tappa bort saker.
 
Ssk på previa sa igår att jag ska göra det jag tycker om och mår bra av. Såg fram emot att åka till stallet och bara göra allt lååångsamt och njuta av att bara vara ❤. Hann bara parkera på stallplanen när mina fina stallkompisar öppnade fikarumsfönstret och hojtade att de redan hade mockat och bytt vatten åt pållan så det var bara att jag kom och fikade; så gott och mysigt 😍. Var så avkopplande att borsta min häst och verkligen vara närvarande i det ❤.
 
Tänkte titta lite på Dr Pimpelpopper. Om det inte är avsnitt jag sett dvs, då blir det nog Avengers av det som visas på tv.
 
Tänkte resa med dem men nu har jag ingen att resa med
Nu är inte din privatekonomi något för mig att lägga mig i, MEN, är du inte arbetslös? Vill verkligen inte att du ska handla något dyrt bara för att du är ledsen, när du kanske egentligen borde hålla i pengarna. Sagt i all välmening.
 
Nu är inte din privatekonomi något för mig att lägga mig i, MEN, är du inte arbetslös? Vill verkligen inte att du ska handla något dyrt bara för att du är ledsen, när du kanske egentligen borde hålla i pengarna. Sagt i all välmening.
Stämmer bra att jag är arbetslös
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 976
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp