Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är på allvar riktigt oroad över Sveriges framtid rent politiskt. I flera undersökningar är SD Sveriges näst största parti. Och jag tror att de till nästa val kommer att gå ihop med M och KD och bli största block. Det är en stor möjlighet att Sveriges statsminister efter nästa eller näst nästa val heter Jimmy. Såg lite på deras landsdagar och nu har de slipat sig ännu mer och ändrat inställning i vissa frågor...nu är de på jakt...
Oroad, oroad....
De undersökningar jag sett är S något större..SD är väl största parti numera?
De undersökningar jag sett är S något större..
Men jag gissar att SD snart går om..
Oavsett är jag otroligt oroad vilket samhälle vi får med Jimmy som kapten. Vet inte vad jag ska ta mig till då...Var ju stora rubriker i tex Aftonbladet förra veckan att SD ansågs gått om S.
Som jag ser det är det största problemet att partierna lägger fokus på hur mycket avstånd de tar från SD istället för att fundera på vad det är som gör att folk tänker rösta på dem. Det finns mycket olika saker som gör att människor känner att politikerna inte lyssnar.Jag är på allvar riktigt oroad över Sveriges framtid rent politiskt. I flera undersökningar är SD Sveriges näst största parti. Och jag tror att de till nästa val kommer att gå ihop med M och KD och bli största block. Det är en stor möjlighet att Sveriges statsminister efter nästa eller näst nästa val heter Jimmy. Såg lite på deras landsdagar och nu har de slipat sig ännu mer och ändrat inställning i vissa frågor...nu är de på jakt...
Oroad, oroad....
Jag är på allvar riktigt oroad över Sveriges framtid rent politiskt. I flera undersökningar är SD Sveriges näst största parti. Och jag tror att de till nästa val kommer att gå ihop med M och KD och bli största block. Det är en stor möjlighet att Sveriges statsminister efter nästa eller näst nästa val heter Jimmy. Såg lite på deras landsdagar och nu har de slipat sig ännu mer och ändrat inställning i vissa frågor...nu är de på jakt...
Oroad, oroad....
Oavsett är jag otroligt oroad vilket samhälle vi får med Jimmy som kapten. Vet inte vad jag ska ta mig till då...