Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love: Gotte
EAA6F856-D54F-4B3E-BD6B-030E13ECF916.webp
 
Skrattar alltså åt de lite roligare enklare upptågen. Inte elda upp skolan för man är sur över något betyg. Det är definitivt 100% euro dollar :down:
I min tidigare skola var det öppet till ventilationsrören på vissa ställen och det var inte speciellt högt i tak. Jag som inte ens är nära av lång nådde lätt upp dit genom att stå på ett bord.

Eftersom dessa ventilationsrör går från rum till rum samt leder ljud rätt bra, var de enligt vissa rätt roliga att leka med. Tex var det några killar som inte var så sugna på seminarie, så de stoppade upp en mobil där och spelade en blandning av störande ljud på repeat. Synd för dem att de "bara" bytte sal och fick sitta i korridoren istället för det avskilda rummet :D
 
Ringt några vänner ikväll, så nu mår jag lite bättre. Även ringt ut en hästpratare till min häst, trodde jag aldrig skulle hända!
Men om hon kan hjälpa hästen hjälpa mig så får jag testa.
 
Underbar avkoppling att komma till stallet efter jobbet för pyssel och ridning 😍; skrittur med sällskap och så lite granna trav- och galopparbete på volt på ridbanan innan stallkompisens dotter fick trava lite och skritta av 😊. Sen hann jag laga god lax och tända braskamin lagom till älskling kom hem 😍. Nu är jag härligt trött och kommer nog somna gott snart, god natt 😊.
 
Jag är alltid så optimistisk när det kommer till att "bli frisk". Exempelvis så fick jag ryggskott förra fredagen. Jag har varit helt övertygad om att jag ska kunna rida torsdag och fredag i veckan. Jag har börjat tvivla nu. Det är väl inte orimligt att ha ont i ryggen i max tre-fyra dagar? :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 026
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 977
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp