Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I min tidigare skola var det öppet till ventilationsrören på vissa ställen och det var inte speciellt högt i tak. Jag som inte ens är nära av lång nådde lätt upp dit genom att stå på ett bord.Skrattar alltså åt de lite roligare enklare upptågen. Inte elda upp skolan för man är sur över något betyg. Det är definitivt 100% euro dollar
Produktiv kväll. Bakat bröd, städat toaletterna, tränat, kvällsfodrat, nattat barn, duschat inkl lägga ansiktsmask och hårinpackning och nu blir det ljudbok en stund innan det är dags att sova!
Jag vill också ha!Jag har också bakat så särbon blev glad för då kan han ta en macka med nybakat bröd när han kommer hit ikväll
Jag vill också ha!
Vet inte varför jag kom tänka på McDonalds när jag läste det där@Hoarfrost det första jag tänkte på när jag såg denna bilden var din arbetsplats och golden retriever kollega.
Visa bifogad fil 46747
(Möjligtvis utan rad nummer två)
Förbaskat bra programJag och dottern ligger i varsin soffa och kollar på Sverige mot Norge