Dags att gå upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det är hemskt!Jesus. Två parfym-bomber satte sig bakom mig på bussen .
Haha, jag ska göra detÅh det är hemskt!
Du får börja hosta och prata om Italien...
Norrtälje? Körde de för långt och missade Stockholm?Besviken - den där jäkla guldbron kom inte fram som planerat, jag hade sett fram emot att se den nu på morgonen. Men den åker i den halsbrytande farten 3 knop och befinner sig utanför norrtälje
Dessutom fattar jag noll. Jag fryser ALLTID, men i dag är det vaaarmt. Öppnade till och med fönstret i backoffice för jag smälter.
Gissar att de tar farleden där uppifrån. Det går en bättre farled där, man behöver svänga mindre.Norrtälje? Körde de för långt och missade Stockholm?
Betyg går att läsa upp. Jag fick inget slutbetyg från 9an. I 8an hade jag streck i allt, ht i 9an också streck i allt.Ungefär som när en nära släkting funderade på att bli lärare. Jag sa inget men tänkte att linjerna i hens grundskolebetyg kanske inte gjorde hen lämplig Det var alltså inte vertikala streck (dvs ettor) utan horisontella streck...
Kollade du på svtplay? Den ska väl anlända till Stockholm ca 13-15.Besviken - den där jäkla guldbron kom inte fram som planerat, jag hade sett fram emot att se den nu på morgonen. Men den åker i den halsbrytande farten 3 knop och befinner sig utanför norrtälje
Dessutom fattar jag noll. Jag fryser ALLTID, men i dag är det vaaarmt. Öppnade till och med fönstret i backoffice för jag smälter.
Ja jag såg att de sänder live Annars har jag varit nördig och räknat ut ankomsttiden med nautiska mil och knopKollade du på svtplay? Den ska väl anlända till Stockholm ca 13-15.