Min parkompis i grupparbetet sa i tisdags att hon skulle ha tid att arbeta på grupparbetet - ingenting hände.
Då hade hon istället tid i fredags - ingenting hände då heller (så klart!)
Nu ska det in imorgon och hon har fortfarande inte gjort något alls och svarar inte på mina sms. Jag har varken tid eller ork att göra hennes del också, men snart slutar det väl att jag måste göra hennes del också för att det öht ska bli klart. Suck.
Alternativt lär hon sitta uppe med det halva natten och då lär jag väl också behöva sitta uppe halva natten för att jag ska hinna med min reflektion
Hon har uppenbarligen bara prioriterat uppgifter som endast gynnar henne hittills och inte lagt en sekund på grupparbetet hemma. Jag vill bara att hon gör sin del så att i alla fall jag kan få göra min reflektion nu och sedan lämna in!
Hon tycker att jag ska göra mer än henne för att jag bara läser hälften av kurserna. Men jag har redan gjort mycket, mycket mer än henne. Sen att jag har anpassad studiegång av en anledning, verkar hon inte förstå. Jag vill lägga mig på golvet och skrika och gråta som en tvååring! Jag fullkomligt hatar grupparbeten!