Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slöar på balkongen på hotellet... Lider något enormt :angel:
 

Bifogade filer

  • DSC_0022.webp
    DSC_0022.webp
    53,9 KB · Visningar: 54
Kan inte annat än skratta åt mig själv. På klättercentret råkade jag hamna som "instruktör" för några som var helt nya där, en av dem är jag nu facebookvän med. Bekantingen och jag som skulle ses där, vi har nu pratat om att ha matlagningskväll någon dag. På mitt initiativ. Alltså, jag blir så jäkla översocial på det där stället :cautious:
 
Idag har jag varit lite seg... Jag tog två timmars gumvila efter lunch. Och eftersom det är lite "Hinsebergsvarning" här, så är de snabba på att stänga alla rumsdörrar, så fort de står på glänt och patienten är på rummet därför somnade jag, så det ska bli intressant om jag kan sova i natt. Nu var jag ute o fikade en stund, då fick dörren stå öppen under tiden...
 
Bor en jättegullig liten mus under grannes altan. Den springer över till oss och plockar upp fågelmat som ramlar på marken. Dottern har döpt den till Husmusen.
 
JAG. HATAR. MELODIFESTIVALEN.

Nej, egentligen hatar jag inte melodifestivalen. Jag stör mig något enormt på min familj. Jag är så trött på det här, det är lördag och jag längtar efter fredag. På fredag ska jag till mamma igen.
jag älskar katterna, men de väger inte upp för allt det negativa. Jag stör mig på mitt nyfödda småsyskon. Jag stör mig på hens existens. Jag hatar att jag stör mig på hens existens. Hen har inte gjort något. Men jag stör mig på hen ändå. Jag stör mig på min pappa och min bonusmamma och min bror retar jag mig lagom mycket på (vilket inte är mer än det vardagliga syskon-tjafset).

Jag går runt och tror att alla hatar mig hela tiden. Men jag kan inte komma på varför. Och jag är irriterad på mig själv för att jag inte fattar varför jag tror att alla hatar mig och vart jag ens fått det ifrån.

Ok, egentligen stör jag mig på mitt nyfödda småsyskon för att hen (givetvis!) tar så himla mycket tid och för att allt blivit helt åt helvete konstigt sen hen kom och att ingenting blivit som det "borde" blivit. Det är inte hens fel. Det är inte någons fel. Men jag kan inte låta bli att störa mig på min familj ändå! :banghead:

Så, dagens irritationsmoment klart. Nu kan jag (förhoppningsvis) lugna mig lite igen :grin:
 
Det är så jäääkla skönt! När ångesten var som värst drog jag mig för att köra på motorvägen hem från jobbet; ikväll (liksom sista tiden) körde jag den utan problem i 110 i mörker och lite blöta från påfart till avfart 😊. Samma det här med att jag inte ens vågade galoppera genom hörnpasseringar när ångesten var som värst; nu galopperar jag självklart på volt. Så otroligt skönt när ångesten inte begränsar mig lika mycket längre! 😃.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 024
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 977
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp