Värsta stadiet när man är sjukJag har tråkigt. För sjuk för att göra nåt och för pigg för att vila.
Skickar lite medlidande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värsta stadiet när man är sjukJag har tråkigt. För sjuk för att göra nåt och för pigg för att vila.
"mitt" recept på morotskaka är med olja och blirJag är lite skeptisk mot kakor med olja i, kan det verkligen vara gott? Aja, antingen så får jag prova eller knata 600 m till Willys
En dyson är nog vår bästa investering någonsin. Så smidig och lovely för allt hundhårKöpte dammsugarpåsar
105 spänn för 5 st
Måste köpa en standarddammsugare .
Har en udda modell så köper dusties
Och vad är MOS?Suck, var på MOS idag, gick runt och tog en bit mat, och man får blikar, varför äter tjockisen!
Det är så att folk stirrar på en. Ingen påpekade iallafall att jag var tjock idag!
Mall Of Scandinavia, tror jagOch vad är MOS?
Aha! Låter vettigt!Mall Of Scandinavia, tror jag
Nog lite för dyr för mig tyvärr :/En dyson är nog vår bästa investering någonsin. Så smidig och lovely för allt hundhår
Följdfråga:Aha! Låter vettigt!
Fick lite andra bilder i huvet
Nu blev ju jag sugen på mos.. alltså potatismos och vi som skall äta ramen och färska vårrullar idagFöljdfråga:
Säger folk Mos?
Vi ses på mos!
Shoppa på Mos idag?
Så stort Mos är ibland!
Edit: skulle citera @godisklubba och inte mig själv
Nu blev ju jag sugen på mos.. alltså potatismos och vi som skall äta ramen och färska vårrullar idag
Får slå på stort med en varierad bufféJag är, på grund av den här tråden, sugen på kladdkaka, potatismos och vårrullar.