Snart dags för mig att sova. Hoppas på en god natts sömn, utan väckning, och sen sovmorgon imorgon. Tar stallet direkt efter jobbet och sen gymmet innan jag ska hem och duscha och ligga i soffan fram till 17-snåret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
störig snubbe.För ett par dagar sedan la jag upp en ny profilbild på fb där jag håller en pytonorm.
Fick ett messenger meddelande från en bekant/vän som jobbar som "ranger", alltså tar hand om flora och fauna i nationalparker här i Aus osv...
Han var "impad" och tyckte det var "coolt" att jag höll en så stor orm bla bla.
Jag skickade då ett annat foto när jag håller en dubbelt så stor orm och tänkte inte mer på det...
Sedan dess, typ en vecka nu, har denne bekanta skickat massa meddelanden som typ "du är så cool, som en kvinnlig verision av mig", "åhh du får inte lägga upp mer bilder, det får min image att se sämre ut", skickar gif.er och emojis osv...
Tyckte allt var märkligt först och skickade typ en tumme upp tillbaka enbart.
Men fick genast 5 till liknande mess som jag ignorerat.
Men just nu skickade han ett till där det bara stod "god morgon mia"
Och nu tycker jag det är nog. Vi är inte vänner på det viset. Han bor här på ön men jobbar mycket på fastlandet och jag stöter väl ihop med den här snubben nån gång i månaden. Alltid när jag är med min sambo som han känner bättre än mig.
Jag har inte sagt nåt till min sambo för jag vet att han skulle ringa upp snubben direkt och be honom sluta. Vilket är bra då. Men det skulle förstöra relationen mellan dom med då min sambo skulle vara misstänksam forever mot den här snubben efter om jag säger nåt.
Och jag tror den här snubben inte tänker att han gör nåt fel? Han är ju bara trevlig. Det är ju jag som känner mig obekväm bara, inte hans fel?
Ska nog bara fortsätta ignorera hans mess tills det förhoppningsvis slutar?
Jag har en sån snubbe i min närhet. Jag har sambo, han har fru och barn. Jag tycker dock om personen egentligen och vill inte vara otrevlig, så jag ignorerar. Det fungerar bra.För ett par dagar sedan la jag upp en ny profilbild på fb där jag håller en pytonorm.
Fick ett messenger meddelande från en bekant/vän som jobbar som "ranger", alltså tar hand om flora och fauna i nationalparker här i Aus osv...
Han var "impad" och tyckte det var "coolt" att jag höll en så stor orm bla bla.
Jag skickade då ett annat foto när jag håller en dubbelt så stor orm och tänkte inte mer på det...
Sedan dess, typ en vecka nu, har denne bekanta skickat massa meddelanden som typ "du är så cool, som en kvinnlig verision av mig", "åhh du får inte lägga upp mer bilder, det får min image att se sämre ut", skickar gif.er och emojis osv...
Tyckte allt var märkligt först och skickade typ en tumme upp tillbaka enbart.
Men fick genast 5 till liknande mess som jag ignorerat.
Men just nu skickade han ett till där det bara stod "god morgon mia"
Och nu tycker jag det är nog. Vi är inte vänner på det viset. Han bor här på ön men jobbar mycket på fastlandet och jag stöter väl ihop med den här snubben nån gång i månaden. Alltid när jag är med min sambo som han känner bättre än mig.
Jag har inte sagt nåt till min sambo för jag vet att han skulle ringa upp snubben direkt och be honom sluta. Vilket är bra då. Men det skulle förstöra relationen mellan dom med då min sambo skulle vara misstänksam forever mot den här snubben efter om jag säger nåt.
Och jag tror den här snubben inte tänker att han gör nåt fel? Han är ju bara trevlig. Det är ju jag som känner mig obekväm bara, inte hans fel?
Ska nog bara fortsätta ignorera hans mess tills det förhoppningsvis slutar?
Jag har en sån snubbe i min närhet. Jag har sambo, han har fru och barn. Jag tycker dock om personen egentligen och vill inte vara otrevlig, så jag ignorerar. Det fungerar bra.