Oh ja, den har ju funnits rätt länge nu
Haha, jag måste ha levt under en sten .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, den har ju funnits rätt länge nu
Haha, jag måste ha levt under en sten .
Jaa, så himla mysigt bara Jag brukar "skylla" på att det skapar sammanhållning och är relationsskapande. Hade ofta sånna stunder med min förra klass.. kanske lite för oftaDet kan dom nog behöva ibland barnen också! Lite lugn.
På väg till La Habana!
Har bara råkat slarva bort ett Hermes-armband nånstans oklart var ... meeeeen troligen runt säkerhetskontrollen ⚰
Men sitter iaf på planet nu vilket bör ses som en bedrift eftersom jag stängde krogen inatt. Oklart vad jag har i bagaget dock
På väg till La Habana!
Har bara råkat slarva bort ett Hermes-armband nånstans oklart var ... meeeeen troligen runt säkerhetskontrollen ⚰
Men sitter iaf på planet nu vilket bör ses som en bedrift eftersom jag stängde krogen inatt. Oklart vad jag har i bagaget dock
Jag förlorade min hund i höstas och har efter det ingen lust att skaffa en ny på många år. Även om jag saknar henne så gillar jag inte att vara så "låst" som man blir med en hund. Mina föräldrar har hundar också så ingen brist på hundar direkt.Fastnade i att titta på hundraser. Jag ska inte ens ha hund. Jag är ju hundrädd.
Men här sitter jag och fantiserar om hur livet hade sett ut med en vovve.
Aja... back to work.