Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch :crazy: hoppas att ni slipper åskan!


Usch då! Åskan verkar ha lugnat sig lite här nu i alla fall, men inte min ångest

Skönt det, hoppas ångesten lägger sig med snart!

Jag var i stan den dan och jobbade när det braka löst; var skyfallsliknande regn så kunde knappt köra jobbilen...Inne i grupplokalen var det plötsligt typ natt ute. En blixt slog ner och någon minut senare hördes sirener. Där hemma på landet vart morfar typ livrädd och trodde det hade slagit ner runt huset men blixten hade tack och lov slagit ner ett knapp stycke bort. Inte ofta han blir orolig men då vat det inte roligt.
 
Hata!
Förstår inte att folk frivilligt åker på marknader 😅

Alltså. Jag älskade den där marknaden som barn; jag och min bästa kompis kunde springa över den i MINST 2 omgångar (nu räcker ju en ) O_o. Åker gärna dit men avskyr när folk ställer sig och blockerar vägen :cautious::rage:. Min sambo tycker som du så det är nog 3 år sedan han var med; lyckats slippa de två sista åren då jag haft annat sällskap :p. Han slipper den i år med och jag missar den :D.
 
Alltså. Jag älskade den där marknaden som barn; jag och min bästa kompis kunde springa över den i MINST 2 omgångar (nu räcker ju en ) O_o. Åker gärna dit men avskyr när folk ställer sig och blockerar vägen :cautious::rage:. Min sambo tycker som du så det är nog 3 år sedan han var med; lyckats slippa de två sista åren då jag haft annat sällskap :p. Han slipper den i år med och jag missar den :D.

Fullt av folk, alla går långsamt och bara massa skit 😂
Jag sitter inne och surar, svär ilsket över alla människor när jag ska till stallet.
Jag brukar ta ledigt bara för att slippa omaket att ta sig till jobbet 😅
 
Fullt av folk, alla går långsamt och bara massa skit 😂
Jag sitter inne och surar, svär ilsket över alla människor när jag ska till stallet.
Jag brukar ta ledigt bara för att slippa omaket att ta sig till jobbet 😅

Jo är säkert mindre kul om man bor där...Jag bor på behörigt avstånd :D
 
Det regnar
Men inte fan åskar det
Vill ha åska
:meh::meh::meh:
Men, usch, varför skulle man vilja ha det :crazy: :confused: ?? Åskan har - förmodligen - kostat mig drygt 3000 kr i sommar. De pengarna kunde jag gjort något MYCKET roligare med...... :(

Sitter och väntar på "hitte-på-middag", som består av en gratäng på överblivet ris och linsgryta, piffad med majskorn, mozzarellaost, goudaost, en skvätt grädde, samt salt och peppar. Hoppas att det blir något sånär gott :up: !
 
Men, usch, varför skulle man vilja ha det :crazy: :confused: ?? Åskan har - förmodligen - kostat mig drygt 3000 kr i sommar. De pengarna kunde jag gjort något MYCKET roligare med...... :(

Sitter och väntar på "hitte-på-middag", som består av en gratäng på överblivet ris och linsgryta, piffad med majskorn, mozzarellaost, goudaost, en skvätt grädde, samt salt och peppar. Hoppas att det blir något sånär gott :up: !

Fast jag gillar åska... så länge jag inte står ute på ett hygge och knackar sten :D Det är något med naturens råkraft som lockar (jag var ut i kl 2-stormen vi hade i vintras också, bara för att :up:).
 
Men, usch, varför skulle man vilja ha det :crazy: :confused: ?? Åskan har - förmodligen - kostat mig drygt 3000 kr i sommar. De pengarna kunde jag gjort något MYCKET roligare med...... :(

Sitter och väntar på "hitte-på-middag", som består av en gratäng på överblivet ris och linsgryta, piffad med majskorn, mozzarellaost, goudaost, en skvätt grädde, samt salt och peppar. Hoppas att det blir något sånär gott :up: !
Jag drar ur all elektronik så ingen fara för såna skador
Bättre det åskar när jag är hemma och kan njuta
Drar ur varje dag jag går till jobbet eller åker iväg.
Billig försäkring
 
Jag drar ur all elektronik så ingen fara för såna skador
Bättre det åskar när jag är hemma och kan njuta
Drar ur varje dag jag går till jobbet eller åker iväg.
Billig försäkring
Jo, men det är inte helt självklart att komma ihåg att dra ut ett vattenfilter..... Lika lite som man drar ut ett kylskåp, antar jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp