Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på och samlar mig till något jag undvikt att tänka på. Slänga Nikitas gamla torrfoder, njurfoder, hypoallergent foder. Det skär i mig när jag ser och alla minnen som kommer. Ja, det kommer bli mycket, mycket bättre när det är gjort jag vet. Men fuck det gör ont, så många minnen och känslor som rörs upp.

Jag vet att det är patetiskt och sitta och gråta över en påse njurfoder.
 
Väntar på att kaffet ska bli klart och sen ska jag sätta mig med LOK-stödet, så bängligt system med idrottonline så att jag nästan är sugen på att gå över till pappersvarianten istället. :cautious:
 
Håller på och samlar mig till något jag undvikt att tänka på. Slänga Nikitas gamla torrfoder, njurfoder, hypoallergent foder. Det skär i mig när jag ser och alla minnen som kommer. Ja, det kommer bli mycket, mycket bättre när det är gjort jag vet. Men fuck det gör ont, så många minnen och känslor som rörs upp.

Jag vet att det är patetiskt och sitta och gråta över en påse njurfoder.
Donera till katthem?
 
Håller på och samlar mig till något jag undvikt att tänka på. Slänga Nikitas gamla torrfoder, njurfoder, hypoallergent foder. Det skär i mig när jag ser och alla minnen som kommer. Ja, det kommer bli mycket, mycket bättre när det är gjort jag vet. Men fuck det gör ont, så många minnen och känslor som rörs upp.

Jag vet att det är patetiskt och sitta och gråta över en påse njurfoder.
Nej det är det inte
Gråter ff över min älskade hunds saker när jag hittar dem ❤️
 

Håll er borta från väg 83 om ni
Han kanske är osäker? Vet en som kör så där och körde normalt tidigare men blev mer försiktig/rädd på äldre dar.
Tycker du får slappna av/göra annat eller köra själv helt enkelt.

Han är osäker och det är i princip alltid jag som kör. Men när han vill köra så kan jag ju inte förbjuda honom och jag skulle aldrig klaga på hans körning inför honom. Men jag skulle inte gärna möta honom i trafiken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp