Hemkommen från mitt andra psykologbesök för dagen och på hemvägen tröstshoppade jag en ny skissbok och pennor. Det tyckte jag att jag förtjänade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Det har jag aldrig varit med om. Har några katter från katthem och katthemmet har några katter med besvär. Inte alltid att de omplaceras, utan de bor i permanenta stödhem istället.
NejJo, men det är inte helt självklart att komma ihåg att dra ut ett vattenfilter..... Lika lite som man drar ut ett kylskåp, antar jag.
Det är ju synd att slänga detJag borde kanske sagt att de är öppna och nu hunnit bli några månader. Men ska ringa imorgon och se om Djurskyddet i Bollnäs vill ha dem.
Fast jag gillar åska... så länge jag inte står ute på ett hygge och knackar sten Det är något med naturens råkraft som lockar (jag var ut i kl 2-stormen vi hade i vintras också, bara för att ).
Neeeeeeeeeeej
Tyckte inte bättre om den när jag inte bodde här
Är en tjurig enstöring som trivs bäst där det är så lite folk som möjligt
Generellt så brukar katthem inte ta emot öppnad förpackningar med mat, så du är medveten om det Även om det såklart inte skadar att fråga heller.Jag borde kanske sagt att de är öppna och nu hunnit bli några månader. Men ska ringa imorgon och se om Djurskyddet i Bollnäs vill ha dem.
Usch....jag känner med dig..... Det har blivit rätt mycket bättre för mig med åren, men hemma själv vid åska är jag inte heller bekväm med.Tog med god sommarsallad hem till middag från pizzerian på väg hem från stallet som jag äter samtidigt som appen blixtvakt hela tiden just nu larmar om blixtnedslag nära mig. Jag som hatar att vara ensam vid åska .
Generellt så brukar katthem inte ta emot öppnad förpackningar med mat, så du är medveten om det Även om det såklart inte skadar att fråga heller.
Men oavsett, väldigt fin tanke av dig