Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! Men jag vill egentligen bara bli av med dem så fort som möjligt nu när jag orkar ta itu med det. De är så bittra minnen och påminnelser av feldiagnoser och en hopplös kamp som slutade i tragedi. Bara att se dem i skåpet gör att jag gråter, stoppade in dem i det när jag kom från veterinären för sista gången och stängde dörren och har inte öppnat den förrän nu.
Förstår verkligen det, det suger så att ha massa saker som påminner om det jobbiga :( Du kan kanske lägga ut en annons på FB att du skänker bort om katthemmet inte vill ha eller om det skulle gå fortare?
 
Usch....jag känner med dig..... :( Det har blivit rätt mycket bättre för mig med åren, men hemma själv vid åska är jag inte heller bekväm med.

Jag har faktiskt också blixtvakt-appen. Hoppas att den snart visar att åskan är på väg bort :up: !!

Skönt! Nä fy, sambon är på västkusten annars hade jag suttit näraaaa honom nu 🙄. Trodde den var på väg bort då den varit tyst men nu varna den igen 😝.
 
Tack! Men jag vill egentligen bara bli av med dem så fort som möjligt nu när jag orkar ta itu med det. De är så bittra minnen och påminnelser av feldiagnoser och en hopplös kamp som slutade i tragedi. Bara att se dem i skåpet gör att jag gråter, stoppade in dem i det när jag kom från veterinären för sista gången och stängde dörren och har inte öppnat den förrän nu.
Är det Nikita som gått bort?
 
Jag svettas! (Ja jag brukar inte göra det så bara om det inte är plus 30 grader)
Undrar hur hög luftfuktigheten är? Och så kvavt just nu så det finns inte :wtf:

Tog alltså nyligen en snabbdusch, är det verkligen rimligt att ta en till.
Eller så gör jag bara som vissa gurus säger att det är nyttigt att leva i sitt svett. Alltså duscha först SEN jobba med kroppen.

Fast nej jag tränger nog en till iaf :cautious:
 
Alla snackar om åska. Jag vill med ha åska ,tycker att nv Skåne mot hbg har varit förskonade för åska. den legat och lurat oss och de har sett mörkt ut många gånger . senast idag låg åskan och lura
 
Det regnade så intensivt i staden att jag köpte en regnponcho. Men det blev en trevlig dag. Flanerade för mig själv och njöt.

Passade på att fota årets mest fotograferade slottsfasad. Bara för att.

34454
 
Okej, åskan försvann sen. Men nu har jag sett två ljus på himlen, dock utan muller. Så var det åskan som var på väg tillbaka känns det ju minst sagt lite... konstigt. Så nu tänker jag på Chernobyl och tror att det har varit någon kärnkraftverk-olycka här och att det är därför det var något skumt ljus på himlen...

Alltså jag fattar ju hur orimliga mina tankar är just nu och hur liten chansen är att det är en faktisk kärnkraftverk-olycka som skett... men min hjärna går på högvarv och tänker bara katastroftankar just nu :(
 
Okej, åskan försvann sen. Men nu har jag sett två ljus på himlen, dock utan muller. Så var det åskan som var på väg tillbaka känns det ju minst sagt lite... konstigt. Så nu tänker jag på Chernobyl och tror att det har varit någon kärnkraftverk-olycka här och att det är därför det var något skumt ljus på himlen...

Alltså jag fattar ju hur orimliga mina tankar är just nu och hur liten chansen är att det är en faktisk kärnkraftverk-olycka som skett... men min hjärna går på högvarv och tänker bara katastroftankar just nu :(

Det blixtade utan muller här med. Det händer väl en hel del sommartid tycker jag..
 
Varför, varför, varför envisas jag med att vakna så tidigt? En hel timma innan klockan ringer. Onödigt! Jag vill sova!
 
Varför, varför, varför envisas jag med att vakna så tidigt? En hel timma innan klockan ringer. Onödigt! Jag vill sova!
Jag med vaknar ibland onödigt tidigt som nu.
Har redan ätit frukost, Jinns har fått sin mat, borstat tänderna, läst nyheterna. Vad mer finns att göra denna timme?
Så det är lika bra att börja dagen tidigt, lär bara bli tröttare av att försöka sova någon halvtimme/timme till.
Ser ut att ha regnat här inatt. Skönare, klarare luft ute.
 
Jag med vaknar ibland onödigt tidigt som nu.
Har redan ätit frukost, Jinns har fått sin mat, borstat tänderna, läst nyheterna. Vad mer finns att göra denna timme?
Så det är lika bra att börja dagen tidigt, lär bara bli tröttare av att försöka sova någon halvtimme/timme till.
Ser ut att ha regnat här inatt. Skönare, klarare luft ute.

Ja, har man ändå vaknat kan man lika gärna gå upp.

Men nu ska jag till jobbet!
 
Varför, varför, varför envisas jag med att vakna så tidigt? En hel timma innan klockan ringer. Onödigt! Jag vill sova!
Jag kom upp ur sängen en timme efter att klockan började ringa :arghh: du kan få den timmen av mig! Jag vill gärna gå upp när klockan ringer
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp