Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter lunch och försöker att slappna av lite. I morse behövde favoritkollega skriva in lite i datorn som jag hade i min mobil. Så, jag lämnade honom med min mobil i datarummet och gick iväg för att fixa med annat. Jag tycker vanligtvis att det är extremt jobbigt bara att lämna mobilen till någon nära vän för att tex ta ett foto när jag klättrar eller liknande, just för att jag är rädd att någon ska börja snoka eller liknande. Att då lämna honom med mobilen i ett helt annat rum osv... Usch. Så ja, tydligen litar jag på honom ändå. Förutom att jag nu oroar mig för att han ska ha snokat runt ändå. Vilket jag egentligen inte tror. Men ja. :banghead:
Nästa gång du loggar in på banken är alla pengarna borta :nailbiting:
 
Sovit massa timmar under elfilt och duntäcke. Kände mig varm när jag vaknade, väldigt trevligt. Hoppas jag blir kvitt vad det nu är för skit jag drar på.
 
Inte bara till barnen, jag vill också ha kaniner :)
Helt rätt! Gillar också kaniner men har ju inga barn så det det känns lite ”onödigt” med just kaniner.
Annars är det vanligare med vädurar eller mindre raser så undrade mest om det fanns en anledning till just den rasen?
(Själv är jag löjligt svag för hermeliner men de är ju inte optimala barnkaniner)
 
Jag var upp vid 9 och släppte ut vovvarna, 5 min senare vill dom in igen för det började regna. Då gick vi till sängs igen, sen har vi lyssnat på både störtskurar och åska hela fm. Nu verkar det ljusna något, men en typisk innesittardag verkar det bli - inte mig emot :p
 
Helt rätt! Gillar också kaniner men har ju inga barn så det det känns lite ”onödigt” med just kaniner.
Annars är det vanligare med vädurar eller mindre raser så undrade mest om det fanns en anledning till just den rasen?
(Själv är jag löjligt svag för hermeliner men de är ju inte optimala barnkaniner)

Mamma har två kaniner och vi alla barn är utflugna sen länge :D Klar du kan ha kaniner! Jag hade lätt haft kaniner även fast jag inte hade barn.

Jag har haft många kaniner i mitt liv och just nu har jag och barnen en blandning mellan Löwen och dvärgvädur som är supersnäll! Jag har haft två jättar tidigare i mitt liv och har fastnat för rasen och sagt länge att det tillslut kommer bli en igen (nu blir det två direkt). Nu börjar barnen bli större så vi kan hjälpas åt mer och dom sköta en del själva så det kändes rätt :)
 
Mamma har två kaniner och vi alla barn är utflugna sen länge :D Klar du kan ha kaniner! Jag hade lätt haft kaniner även fast jag inte hade barn.

Jag har haft många kaniner i mitt liv och just nu har jag och barnen en blandning mellan Löwen och dvärgvädur som är supersnäll! Jag har haft två jättar tidigare i mitt liv och har fastnat för rasen och sagt länge att det tillslut kommer bli en igen (nu blir det två direkt). Nu börjar barnen bli större så vi kan hjälpas åt mer och dom sköta en del själva så det kändes rätt :)
Ja jag vet inte. Men tänker om det mot förmodan blir något barn i framtiden då skaffar jag två hermeliner igen fast de är typ de sämsta barnkaninerna men sådana underbara personligheter och de får väl lära sig, barnen alltså.
Också uppväxt med kaniner, dvärg- och hermeliner som var lösa i mammas lägenhet och det var typ kaos hela tiden så det var verkligen räddningen med dem och hästarna :D
 
Jobbat, flyttat beteshästar i SKYFALL 😅 Hann precis torka när vi bara skulle leda över fyra till ett annat bete, tro på tusan att himlen öppnade sig IGEN, just då :p
Både jag och bilen dyngsura..... Får hoppas att den torkat upp innan jag ska iväg imorgon bitti :D
Fortsätter rensa/förvälla svamp och lyssnar på poddar :love:
 
Jahapp vilken fot klämmer jag på fredag ? ny Scania att städa i på fredag 😊. Jag har inte så stora förhoppningar på mig själv när det är att städa hytten och ha fötter i vägen😂😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp